Det kom en främling hit !

Buy Coffee time - painting by Irena Kavaliauskienė Hello min vän !
Innan jag berättar vilken främling som dök upp i lördags,
Tänkte jag berätta om lite annat som har varit.
Solen skinner så fint ute var lika fint igår så kanske blir det fler sånna får vi hopars.
Det har varit tufft att få ihop allt men man kan ju inte annat änn försöka inte alltid de går så bra för många tankar men bara tänka framåt så går det nog bra.
Vektor illustration av gammal kvinna bära glasögon, tecknade Fototapet •  Fototapeter monokel, mormor, äldre | myloview.seSvärmor har klagat att hon inte ser så bra så vi beställde tid till optikern. så när  det vr dax körde vi dit när jag kom ut från bilen var jag tvungen att sätta mig på en bänk för att knyta skorna så jag la min bil nyckel på bänken när jag var klar gick vi till optiken & väntade på svärmors tid efter en stund så funderade jag var jag har lagt bil nycklara började rota i väskan hittade inte nycklarna öööö va ( väskan är stor så mycket skit i den) ännu en gång började jag rota i väskan nopp ingen nyckel tills jag kom på kanske ligger nycklen på bänken skickade ut älsklingen.gissa japp älskling hittade min bil nyckel på bänken jisses vilken tur att ingen hade tagit dem.
gissa hur det gick för svärmor (83 år) japp inget fel på hennes syn inte hade på känn att det inte var något fel men man kan ju aldrig veta men nu fick hon några timmar med oss.
kanske tog hon en rövare för hon vill ha sälskap ganska mycket ensam men samtidig har sagt till henne kan altid ringa så kommer vi och hämtar henne eller kan älsklingen vara hos henne.
men hon brukar säga vill inte störa ni har ju annat men har sagt att hon stör inte men hon vet också hur mycket tid jag måste sitta vid datorn men brukar säga att hon kan vara med älsklingen mor & son tid alltid kul för älsklingen ha någon prata med när jag inte kan.
Men då måste hon själv bjuda till vi kan inte veta om hon känner sig ensam eller inte.
Tvätta & Torka kläder – OurBackyardEurope.comKörde älsklingen ner till svärmor härom dagen för att han skulle hjälpa henne & tvätta sen kom jag ner senare & åt middag.
Nu till något annat det ringde på dörren här hemma i lördags bad älsklingen att öppna det blev helt tyst frågade älskling vem är det blev fortfarande tyst reser på mig från soffan in kom en man & sa hej jag stannade upp & tittade på han öööö va vem var det???? han frågade känner du inte igen mig öööö NEJ jg bara stod där & glodde vad var det för främlig vad ville han nu började jag känna att det blev obehaglig änn en gång frågade han känner du inte igen mig sen kallade han på någon det var ett namn jag kände igen in kom en femårig pojken nu är det så att jag inte har set denna man på nästan 10 år sedan de var min bror nu blev jag riktigt rädd & frågade om de har hänt något med min pappa inte vad han visste har inte pratat med pappa på ett tag.
Jag var fortfarande i chock men bjöd in dem.
Det var första gången fick träffa pojken han var lite blyg i början men sen gick det över. min bror frågade om han visste vem jag var så klart visste han inte det de är min syster.
Mindre kontantvana ger fler falska sedlar Jag ville ge pojken en peng kollade i min väska hittade en sedel gav han den men han tittade förvånad de är papper min bror försökte för klara att det var pengar nääää det swicha man på kortet så han förstod inte riktigt ja man använder ju inte ofta kontanter längre lite läskligt tycker jag men själv tycker jag det är ganska skönt att jag har lite kontanter i väskan. min bror tog hand om pengen & förklarade nu kan du köpa det spelet du ville ha han tittade med stora ögon kan jag de nu ja för pengen du fick räcker till de nu så han blev änndå glad när han förstod men spelet är dyrt pappa ja men nu kan du hahaha tänk han trodde bara det var värdelöst papper. de var här ett par timmar vet inte riktigt varför min bror kom han kändes mest som en främling för mig.
vi få se hur det går. en sak är att jag kommer inte lägga så myckert energi på detta. men om han skriver så kommer ja så klart svara vem vet kanske kommer det ut något gott ur detta fast jag har lite svårt tänka att de gör det som att jag vet hur min bror är men nu har han sträckt ut en hand så då får jag snällt att försöka ge det en changs & ser framåt.
Tecknad sol png | PNGEggI morgon ska vi åka till svärmor 
får hopars på fint väder,
nähe nu ska jag gå & fixa lite middag !
Ha det bäst så ses vi !
Puss & kram ! 
Bye bye !