Hej å hopp !

Tecknad Filmuggla Med Den Rosa Koppen Kaffe Vektor Illustrationer -  Illustration av illustration, tecken: 148879623 Hello fina vännen.
Sitter dricker kaffe känner mig helt mörbultat i kroppen & ute regnar det.
Har haft fullt upp som vanligt. de har varit möten & jobb intevju osv.
sen har det varit en massa strul så har fått ringa en massa samtal eller älsklingen har fått göra det för jag var inte glad vi fick gammla räkningar från den gammla bilen plus påminnelse men nu är allt löst så nu funkar det. men blir tyvärr inte mycket över när jag får mina pengar som att de kom räkning som jag inte hade räknat med. jaja har mat i frysen & tak överhuvudet finns säkert andra som har det värre. I onsdags var jag på ett jobb intevju i bromölla de gick bra så få se vad som händer. i torsdags var jag väg hela förmiddagen & älsklingen & svärmor tog bussen till karlskrona för älsklingen skulle till sjukhuset & fixa till skoinlägg brukar få två par varannat år han trodde de skulle komma hem lite eftermiddagstid men de missade bussen.
Rosa glasyr grädde mat tårta, muffins, tecknad tårta, efterrätt,  konturteckningar png | Klipartz  Själv var det min födelsedag men vi brukar inte fira så mycket älsklingens familj bukar komma men valde att vi skulle fira min dag på lördagen.
För vi bägge var trötta som att jag har haft fullt ös i veckan.var & hämtade älsklingen efter 15,00 så passade vi på att åka till maxi & inhandlade en fryst jordgubbs tårta för de var ju änndå min dag.
Älsklingen bad om ursäckt att han inte hadde köpt något men jag sa de var lungt har själv köpt mig en egen födelsepresent han kan få vara med på den hihihihi.Vilken tur att vi köpte en tårta för på kvällen kom älsklingens ungdoms vän & man & grattade min dag. sen hadde min pappa skickat ett medelade blev otrorligt glad sen på facebook fick jag många hälsningar så de värmde lite extra i hjärtat att de tog tid & skicka en hälsning själv är jag inte mycket på facebook men försöker hoppa in om någon fyller år.
 
 Orientering för årskurs 6 – Idrott och HälsaI fredags var jag & min coach i skogen & orenterade ja nu springer vi inte går letar efter märket & skriver i bokstaven men jag hadde verkligen otur jag rammlade jisses va ont de gjorde de tog en stund att komma upp igen de har aldrigt hänt innan att jag bara rammlade framlänges bara så jag brukar känna om jag snubblar på något eller trampar snett osv. men här var ingen förvarning alls. så just nu har jag kännt mig möbultat i hela kroppen mest i mina knä & ena axlen men bättre i dag. var lite svårt att köra hem vilken tur att man har automat. älsklingen ville att vi skulle åka till jemfix för de hadde billig granitstenar så de gjorde vi
men jisses vilken dålig servic tänker inte gå in på det men den affärren har jag bojkottat från & med nu då åker jag heller till stan för där vet jag att vi blir bra bemött & bra service. lite synd för man vill ju gärna unna  våra lilla ort men får skylla sig lite själva de var en annan dam som stog vid en av hyllarna ute hon pustade & vände & vred  på något men till sist gav hon upp & gick därifrån.
Jag förstår henne inte lätt att hitta de man behöver sen inte få någon hjälp. vem vet kanske förlorade de ännu en kund. jaja nog om detta jag tänker allafall inte åka dit igen.
 
Slowcookingkokböcker – Lindas MathörnaAirfryer recept : över 100 inspirerande recept på läcker vardagsmat De här böckerna beställde jag  som födelsepresent till mig ! 
 
I fredags fick jag ett samtal av en av ställerna har varit på intervju på så i morgon ska jag gå på intro tycker de ska bli jätte kul & spännande är något jag aldrig har gjort innan så få se hur det går.
Nu hinner jag inte sitta mer här ska ta fixa tvätten senbädda rent. 
 Vännen du får ha en härlig söndag så hoppars jag att vi snart ses igen, puss & kram.
Bye bye !