Sista dagen i månaden !

Detta är ett enkelt vykort som har standardstorleken 150x105 | Moomin,  Konstarterna, RitidérHello fina vännen !
I dag är de sista dagen i månaden jisses va fort de går.
Här öser det ner nu kan jag tycka det räcker med detta regn.
Har sovit lite mer änn 3 timmar blev 5 timmar i dag, men har fortfarande ont i ryggen börjar bli trött på detta men hoppars de går över snart annars få jag beställa tid men ska ge de ett par dagar till. Vi skulle varit med svärmor i dag men vi avbokade vill först bli bra i ryggen.
Fick inte tvättat i går men nu går maskinen får hjälp av älsklingen med att lägga i & plocka ut ! han har också fått bädda sängen själv annars brukar vi göra det tillsamans när han är ledig.min älskling har varit gullig & dammsugat också!
AI - Voister Jag förstår mig inte på vissa människor men är nog fler som inte gör det, men så länge jag vet vem jag är & vill så är det inte mitt problem bara deras, må de bra av detta !  så håller jag mig borta i från  det så mycket jag kan fast de är inte alltid det går men får lösa det när de uppstår men inte alltid sånna personer är mottagliga då får man bara skaka av sig detta. för de löser sig inte att man själv ska må dåligt.
Hellre fokusera på de som jag mår bra av.
Förskräckt Tecknad Film Klocka Vektor IllustrationerKlockan går fort som vanligt nu ska jag fixa lite middag i dag blir det kyckling gryta med pasta älsklingen får vanlig pasta & jag ägg nuddlar.
Ha det bäst vännen så ses vi snart igen hoppars jag.
Puss & kram !
Bye bye !