Hott hott!!!!

Bildresultat för solGodmorgon fina du.
Jag vaknade ganska tidigt i dag,och det är redan varmt.och varmare kommer det bli.
Är inte stor älskare i värme man orkar inte många knop när det är varmt.
Och hatar att svettas *Bläääää*men finns ju andra som älskar värmen.
Så man får bara andas och gilla läget,
Bildresultat för vikt Och till min ännu större fasa
Har jag gått upp ännu mera i vikt,jag är ju den personen som ställer mig,
på vågen varje morgon och blir besviken nästan varje gång.
Jajaja jag vet att man inte ska göra det men är som en drog måste bara göra det.
Och varför det har blivit så fel om min vikt behöver jag inte ha en massa
ursäkter vet jag slavar glömmer äta när det är varmt och rör på mig mindre.
Så är nog dax att försöka lösa detta så här går det inte ha det.
Bildresultat för fotbollSom ni alla vet är det ju mycket fotbboll
just nu på tv och jag är ingen fans att titta på fotboll men älsklingen
tittar gärna på det så i går satt han klistrat framför tv.
Och jag blev rastlös som vanligt så åkte ner och hanlade lite glass m,m
Vet inte varför jag inte gillar att titta på fotboll,för när jag var yngre
Så spelade jag fotboll och tyckte det var jätte kul och va bra på det också.
Svenskarna vann visst också fråga inte vem dom spelade mot,
för det har jag ingen aning om älsklingen sa det nog men det har jag redan glömt hahahaha så intreserad är jag. efter fotbollen var slut åkte vi till några vänner
Och fick jag hjälp med mina nya mobil så nu förstår jag den lite bättre.
Bildresultat för solälsklingen åker till svärmor efter jobbet
Och jag åker ner dit lite senare ska bara förbereda maten.
Som jag ska ta med mig ner dit för alltid när han åker till svärmor
efter jobbet så går dom till maxi och äter där och det är inte det nyttigaste
Och nu när jag änndå går hemma så kan jag fixa till det är ju bättre
änn ute mat, förr gjorde svärmor alltid mat till dom när han kom
Men hon har slutat med det, jag ska göra deras favorit jag tycker det räcker
till midsommar men fick dom två bestämma så skulle dom kunna äta det jämnt.
Det är nypotatis och matjesill och gräddfil med gräslök, och ägg.
svärmor blev jätte glad när älsklingen berättade det i går kväll.
Att jag skulle komma ner med det och då berättade hon att hon 
skulle minsann stänga av mobilen så hans syster inte kunde ringa till henne.
Ni som inte känner henne vet ju inte att hon kan ringa hur många gånger som helst.
Hon hade ringt svärmor tio ggr i går fast hon svarade bara fem ggr.
Jag hade blivit tokig om hon hade ringt hit så många gånger.
Hon har ju inget vettigt att säga förutom gnäll och skvaller.
Som tur är så någon konstigt andledning ringer hon inte hit så mycket när jag är hemma.
Bara när jag är i skolan eller ute jag vet att älsklingen blir så trött på henne
Men det bryr hon sig inte om bara när jag är hemma hon är nog rädd för mig hahahaha
Varför hon nu är det jag som är from som ett lam och har ett hjärta i guld.
Men det är ju klart jag säger vad jag tycker och vad jag inte gillar.
För det mesta ska tillägga för i bland orkar jag inte lägga ner någon energi.
Och sedan har jag lärt mig en massa redskap hur jag ska handtera saker och ting.
Och kan hantera det så då glöms det bort vad det nu änn var.
Fast i bland undrar jag varför hon är inte så mot mig och lyssnar vad jag säger.
Men inte när älsklingen och svärmor säger till henne.
Kanske är det så jag har alltid varit ärlig och rak fram och dom andra har 
bara stängt av eller passera. ja vi är ju olika men samtidigt så gnäller
dom om henne hur jobbig hon är till andra andra och inte så mycket till henne.
eller jo ibland gör dom det men det örat lyssnar hon inte på.
Jajaja jag är bara tacksam att hon inte gör så med mig men kanske vet hon 
Också att det går en gräns och då vill jag inte umgås med henne.
Att det kan gå ett bra tag innan vi ses igen. allså hon är genom snäll och 
omtänksam m,m men det andra väger mer och då blir det jobbigt.
Och då drar min energi ur mig förmycket men småningom ska jag kunna 
hantera det bättre nog om detta, nu måste jag nog fixa till potatisen
och ägg m,m så jag kan åka ner med middagen,
Måste bara berätta här inne är det över 27 grader hua mig.
Nu får ni ha en trevlig dag och ha det bäst puss och kram 
 Bildresultat för byebye