Sista dagen på denna månad !!!!

Bildresultat för good morning coffee   Ja nu är jag här igen
Tyvärr så är jag inte så ofta här som jag har velat och då brukar jag vilja skriva en hel massa 
Och då hoppar jag fram och tillbax så kanske ni inte riktigt hänger med och längre
och längre Jag håller mig borta 
sällan är det nog som kommer in men en och annan har inte släppt mig 
Jag mår fortfarande inte bra i mig själv men jobbar för fullt med det
agneta jag går till och pratar hon Är bra 
så jag hoppars vi ska lösa dettta men kommer ta tid nu har hon fixat
så jag kan Komma till en kost rådgivare och hälsa 
så i morgon ska jag till henne är så glad för detta
så hoppars jag att det ska bli bra för jag orkar inte ha det så här i mitt liv 
Sen jag var inne sist var jag sjuk hosta feber m,m och fick inte sova i min säng 
Men nu äntligen har jag fått sova i min säng en vec tid skönt är så glad för detta 
Men har fotfarande en massa strul om saker och ting så har myckert ångerst ännu 
Men när jag får jobba hur jag ska hantera saker så ska jag nog komma fram att bli
Lilla jag igen men som sagt det får ta sin tid
är inte lätt för älsklingen tänk att han står ut med lilla mig
 tänk vi är inne på nionde året inte klokt ju Står ut med mig ännu
Men han är mitt allt min ögonsten och hjärta 
Bildresultat för hjärtanDet finns fler som är i mitt hjärta 
som gör mig Glad och lung m,m
På tal ni vet jag skulle ringa försäkring kassan fick ringa två ggr sen sa dom det 
Var ok men inte sa nicke det var nu fick ja hem ett papper i fredags 
så när jag får mina små futtiga slantar så får jag inte dom dagar jag var sjuk i morgon 
Så jag fick snällt ringa i gen så vi fick lösa detta sen får vi se när jag får dom 
Man kan ju inte bli mer änn trött sen skulle jag åxo besikta bilen den dagen 
Så jag var jätte nervös som att jag hadde vara inne på nära dig så dom skulle 
kolla upp om jag hadde några större fel dom hadde hitta en massa mindre fel 
Men sa till mig men besikta bilen först vet ju inte hur hårda dom är 
så gissa om jag var nervös hadde ingen större lust att laga fler fel nu 
Som att jag ska ha en annan bil i slutet av mars så jag såg bara pengar flyga i väg 
För det är ju klart att dom är hårda för trafiksäkerhet och så 
jissa om jag blev paff när besiktingen sa att allt var ok att den gick som en klocka
ja jag visste att den gick som en klocka den startar hur kallt det änn har varit
Bildresultat för gladEn sak till jag har börjat dricka kaffe igen 
Var så skönt att få sitt kaffe igen men nu hinner jag inte skriva mer 
Har lite att göra hemma som att byta säng kläder och göra middag m,m 
innan min älskling ska på hocky är bara 3 ggr kvar så jag kör ner han sen  
Men måste bara berätta en sak till innan jag slutar solen lyser så fint ute 
Ni får ha det bäst och var rädda om varandra puss och kram
Bye bye