Sista dagen !!!!

Bildresultat för tecknad sommarTitt tut!!!!!!
Idag vaknade jag hör och häpna kl 7 jisses
Men jag har hunnit med en del.
Ute skinner solen fint och jag har varit på min morgon promenad
Är så mysigt att gå ut tidigt när alla sover och fåglarna sjunger sin vackra melodi.
Idag är det min älsklings sista dag på semestern sen ska han börja jobba.
Han hadde bara 3 vec men jag tror nog att han tycker det ska bli skönt att
Börja jobba igen som att han har gått upp ett par kilon på semestern,
Som att jag inget jobb har så får jag hitta på något annat,
Jag har lite planer vad jag ska ta mig till,har en massa jag vill göra här hemma.
Så i morgon ska jag sätta mig ner och skriva ner en plan,
Är ju inte mitt bästa sida men ska nog gå,min älsklings systers kille.
Messade innan idag om vi ville följa med en tur i eftermiddag?
Men jag har inte lust för vill ta det lite lungt idag har ju varit fullt igång,
I några vecor men älsklingen ville gärna följa med.
Det gör mig inget så får jag lite egen tid själv
Nu ska jag berätta lite om del 2 av våran semester
 Bildresultat för tecknad sommar Innan vi skulle köra i från smålandsstenar 
Tänkte vi skulle ta en fika men det var så myckert folk så vi struntade i det 
Innan jag berättar vidare så glömde jag berätta att när vi var i buseryd 
Och kollade vad jag bodde när jag var liten  6 år gammal skulle bil sju 
Så bodde vi bara där i tre månader innan mina föräldrar köpte hus
I smålandsstenar och där bodde jag nästa av min tid innan jag flyttade 
Hemifrån,
Vi bestämde oss för att äta middag på bredaryds värdshus
Men när vi kom dit så var det stängt typiskt så vi for vidare till värnamo i stället
Och när vi kom dit så skulle vi leta ett mat ställe och det var inte det lättades
Att hitta som att svärmor är inte glad i starkt mat eller hambugare m,m
Jag hittade två par som stod och pratade och frågade om ett bra mat ställe 
Dom pekade att om vi gick längre  upp så fanns det ett jätte bra mat ställe 
Men gissa när vi kom fram så var det semester stängt *SUCK*
Men tvärs över gatan fanns en pizzaria så det fick bli det i stället 
Och det var ju inte det man var sugen på men det fick gå 
När vi var klara så körde vi vårt kos till det stället vi skulle till 
 
Bildresultat för best west hotel växjö i Växjö ett trevligt hotell 
Men hade lite otur vi kunde inte äta middag där för resturangen
hade semester stängt den vec alls vilken otur men frukost fick vi 
Var bara gilla läget så vi fick äta ute i stan men det går ju lika bra 
Våran tid där strossade vi runt och kollade lite är en verkligen trevlig stad 
Men jag själv skulle aldrig vilja bo i en stad men gärna hälsa på 
Och har semester men annars trivs jag bäst i en mindre ort.
Vi har varit på ett härligt cafe och fikat som hette Askelyckan.
Sen har vi åxo tittat på Växjö domkyrka var jätte fin men vad det ar för åtal
Vet jag inte för jag kunde inte hitta åtalet  när vi gick in blev jag 
Väldigt förvånad var en skylt där som stod Pokemon på det så här stod det.
Välkommen till Domkyrkans poke stop sen med en liten text 
Passa på gå in i kyrkan,tänd ett ljus och stanna en stund.
Glöm inte att du alltid är älskad av Gud(ovansettantal fångade pokemons)
Hihihi till å med pokemons i kyrkan nu spelar jag ju inte detta spel 
Som att jag inte tycker jag hinner med detta tar nog myckert tid 
Och jag tycker ju att tiden inte riktigt är med mig . Men det var en väldigt vacker kyrka.
sen har vi åxo varit på utvandranas hus välldigt intresant 
Och tvärs över gatan fanns det åxo vatten som jag var tvungen ta bilder på
Sen fanns det åxo ett glas museum lite längre upp från utvandradehuset.
Men svärmor var trött så vi gick inte in där få bli en annan gång .
Eter dom här tredagarna var det utcheknig och av färd hem
När vi kom hem lämnade vi våra väskor och åkte till näsum och åt middag 
Sen handlade vi på maxi och vidare till svärmor och lämmna av henne 
Men vi passade på att ta en kopp kaffe innan vi åkte hem och packade upp.
Ja det var lite om våran semester hopars ni alla har haft en bra semester
 
Bildresultat för semester solNu ska jag ta och sluta 
För tvätten är färdig och måste hinna med att äta middag innan 
Älsklingen ska i väg med hans syster och kille svärmor skulle visst åxo med 
Fast hon vet inget ännu ha det bäst all kärlek till er puss och kram 
Bye bye