Helgen är snart över !

Väggklistermärken Coffe • Pixers® - Vi lever för förändringHello fina vännen !
Sitter med en mugg kaffe ! Vaknade upp med världens huvudvärk ( Bläääää)
Vännen i dag ska man ha ställt om klockan så lite förvirrad blev man när de stod en timme längre i dag när man vaknade. Så när jag vaknade 6 så var klockan 7 kommer ta lite tid att vänja mig, men till slut får man in tiden igen.
När börjar sommartid 2021? 7 saker att veta | Leva & boSå nu är vi på väg till sommaren.
Jag älskar alla årstider på olika sett men hösten ligger närmast mitt hjärta.
Är många som längtar till sommarn. jag tycker sommarn är fin med alla blommor& alla goa frukter , grönsaker som kommer fram.
Men älskar inte varmen som kommer för hatar svettas & får så låg energi orkar inte göra så mycket som jag vill. Men glädjs åt alla som älskar varmen också för de mår av de. missförstå mig inte nu jag mår inte dåligt av sommarn.
När de blir för varmt kan jag alltid ta fram en bra bok eller titta på en film så går ingen nöd på mig !
 
Pedagogisk planering i Skolbanken: Svenska F-klassFinns alltid något för en bara man försöker se möjligheter i allt så mår man bättre.
 
I går blev de lite stressigt dag vi skulle till svärfars grav som han fyllde år !
Änndå vi körde i god tid för jag skulle tanka men när vi kom ner & skulle tanka så hade jag inte koden för att tanka *SUCK* så bad älsklingen att gå till maxi köpa blomma medans jag skulle köra hem. väl hemma så hittade jag inte koden fick leta ett bra tag men till sist hittade jag den, körde tillbaka för att tanka älsklingen var redan där han berättade de var inte många centimeter från han fötter att jag skulle köra på dom.
Hua vad hemskt tänk om jag hade gjort detta vilken tur att de inte gick så illa.
Vi åkte & hämtade svärmor hon hade varit ute en kvart innan vi kom men vi kom till sist till kyrkegården på pakeringen väntade älsklingens syter & make.
Vi gick tillsamans ner till svärfar där han ligger & plockade bort de som har luggit över vintern & gjorde fint.
Var ganska ruggit ute blåste kallt & mulet men vi hann bli klara göra fint innan de började regna så lite blöta blev vi när vi gick till bilarna.
Sedan åkte vi hem till svärmor & drack kaffe med tårta & fika vi var där några timmar innan vi åkte hem.
 
Idag håller jag på att tvätta har förbredd middagen de blir kassler & potatismos till de blir de lök. paprika.tomater. ser att klockan tickar på så hinner inte sitta här längre kanske tittar jag in lite senare.
 
Ha de bäst vännen !
puss & kram !
Bye bye! #bye #byebye #quote #drawing #illustration #cartoon #handwriting  #handlettering #studiolimon | Souhait