Ännu en dag !

Cartoon red alarm clock ringing. Wake-up text. Vector | Stock vector |  ColourboxTjena kompis.
Idag gick jag upp i tid ska försöka göra det i fortsättningen också.
Har inte hänt så mycket sen i går.
Fortsätter med de som ska göra på dagarna som att kolla mina mail & kolla jobb erbjudande osv så de rutinerna är ok.
Det tar ju sin lilla tid med en mugg kaffe( ja flera muggar kaffe om jag ska vara ärlig) sitter ju vid datorn mellan 8,00-17,00 men har så klart lite pauser i mellan.
Jag försöker få in mat rutinerna nu idag har jag bestämt att de ska bli kyckling grillkorv & macaroner kanske inte de bästa.
Men har kollat på nätet vad man kan äta eller inte men har förstått att de finns så många verationer att är svårt att veta sägs så många olika saker så har bestämt mig att jag gör på mitt sett för verkar inget som är rätt eller fel för finns så många årsikter vad som är bra äta eller inte bra att äta.
exp trodde sötpotatis ,majs. sötningsmedel osv skulle vara bra men det verkar inte så.
Får hitta min egen väg så får vi se hur det går.
Glad Bild Av Tecknad Mat, Färgstark Vektor Vektor Illustrationer -  Illustration av banta, flicka: 164361799Ha det bäst kompis så ses vi.
Puss & kram.
Bye bye.