Inte lätt

Bildresultat för good morning coffee Japp uppe innan tuppen idag åxo så inget nytt 
så här har man bäljatt i sig flera koppar kaffe och älsklingen sover ännu lyllos han 
Nu ska jag berätta lite om mina möten jag var på först i onsdags var jag på abf 
skulle göra min cv gick ganska ok men fastnade lite om mitt peronliga brev 
vi kom fram till jag har inga intressen Jisses vad ska det betyda jag gillar visst inget att göra 
inte klokt ju jajaja det får jag klura på lite
kan bero lite på mitt mående som är helt åt skogen just nu och inte orkar jag så många knop heller
ont i nacke och axlar går upp i vikt som bara den så nu sprängs jag snart i tusen bitar 
huvudvärk varje dag svårt att andas ja ibland undrar jag om det är värt att leva ärligt talat 
var hos min doktor i fredag där gick det inget vidare som vanligt glömde jag skriva ner allt 
som behövs ta upp så då pratar jag så fort och stressad så hon fattade nog inte helften vad jag sa
och alla mina prover var inte bra hon börjar bli orolig för mig och mitt blodtryck var alders för högt
och det har jag aldrig haft problem med något tidigare 
ibland undrar jag om jag ska börja röka igen så kanske jag får en inre ro och må bättre 
men förfasiken jag kan ju inte andas nu så hur skulle det se ut då kanske man dör på kuppen 
så som mina luft rör tjuter när jag ta till mig något att göra och trött är jag åxo
sover i mellan varven när jag har gjort något för blir hel slut 
Bildresultat för rädd smileyMåste ur denna cirkel annars går det nog inte bra för mig 
sen blev min läkare inte glad at jag jobbade på ett tvätteri som att jag har asma åxo
men jag sa till henne man får inte neka till jobb när man ligger i fas tre
 och jag har berättat för dom att jag har asma m,m hon sjukskrev mig ett par vec
så ska vi se om det blir någon ändring på min diabetes och asman 
vi skulle ha åkt alla till karlsham och ätit middag fick ett present kort där och det går ut denna dag 
men som mitt mående är som det var fick dom åka själva dom tog hem lax till mig det var ju snällt
plus fick två blomkrukor med fina blommer och en nalle dom tyckte synd om mig 
ja som ni ser i mellan raderna så har min älskling bestämt att han ska ta in sin syster i livet igen 
och kille jag hade nog velat det skulle vara lite vilande men det är hans val och får stötta han idet 
jag hoppars verkligen att det inte blir mer trams jag orkar inte med det 
min goa väns man fixade våran hylla för ett tag sedan som vi hadde telefonen på 
som hadde rasat ner så nu var det bara till ta hem hyllan och hänga upp den han fick till å med spik
Gissa är den uppe nopp hyllan har jag ingen aning vad han har lagt spiken har jag sett 
som glor ilskt på mig jajaja men jag orkar inte tjata längre hadde det varit förr så hadde jag blivit tokig 
min livslust har blåst ur mig allt är stor kaos över allt 
nehe nu ska jag fixa lite räkningar innan frukost sen får vi se vad som händer 
och i vec har jag lite och göra ska lämna intyget till abf och berätta soc att jag är sjukskriven
ja just det jag och läkaren bestämde att jag ska få gå till diabetes sköterskan lite oftare
hopars det går så hon inte har för myckert att göra behöver nog lite mer hjälp med det 
ha det så gött och va rädda om er puss och kram 
Bildresultat för vänBye bye