Fått svar !

5 anledningar till att dricka kaffe varje dag | Hälsa & FitnessHello fina vännen !
De här med egen tid är inte lättaste att få, gissa va glad jag blev när älsklingen följde med hans syster & make & svärmor till bromölla. tänkte nu kan jag skriva lung & ro i bloggen.
Men nähe älsklingen har redan ringt två gånger *SUCK* med de dummaste frågor som man kan tänka sig, om jag har något att säga om de   kanske inte för han så andra gången sa jag surt kan jag få vara i fred nuuuuuuu ! hahahaha ja de var nog inte snällt men i bland vill man bara vara ifred de är väll inget fel i det.
 
scollection -Skulle haft tvättat i tvättstugan i dag ! men jag hade ingen lust så älsklingen var i tvättstugan & ändrade tiden till nästa lördag i stället.
( ingen lust att tvätta täcken eller kuddar i dag.) men har därimot tänkt att tvätta här hemma kläder osv. 
 
Har fått mina prov svar de var inte riktigt bra ännu de var lite bättre men ska fortsätta äta för blodfetter. sen vet jag inte för blodtrycket för de var bra förra gången.
Så har ringt till sköterskan i går så hon ska prata med läkaren så vi får se vad han säger
men gjorde klart för sköterskan vad jag tyckte om den saken !  hon skulle tala med läkaren om vad jag har sagt så får vi se.
 
 
Mayafolkets Hemlighet (Theo och Ramona, #17) by Kim M. KimseliusJag har börjat med en ny bok.
Är den bilden visar jag älskar hennes böcker försöker se ett par kapitell varje dag.
Men som jag har fått sämre syn på ena ögat så blir jag fort trött. ska bli skönt när jag kan fixa till mitt öga, men är lite orolig över detta men blir säkert bra.
 
Nu ska jag gå & kläma i mig en banan som att älsklingen är i väg kommer de bli sen middag & jag är hungrig.
ha en trevlig lördag vännen !
så ses vi när tiden finns !
puss & kram !
Bye bye !