Valborg!!!!!

Bildresultat för good morning coffeeFina ni !!!!!
Just nu sitter jag med en kopp kaffe och tänker jisse vad tiden går fort.
I dag skinner solen så fint jag hopars det håller i sig som att vi har valborg idag.
Igår fick vi städat,det gick fotare änn jag trodde.
men orkade inte bädda rent så det får bli i dag  i stället.
Och har också lite mer tvätt kvar körde två maskiner i går.
Och i går på eftermiddagen kom också älsklingens syster och kille och svärmor
På besök dom hade fika med men innan dess hade älsklingens syster kille ringt hit
När dom hade pratade en stund så berättade han därför dom kom var lite om nästa helg.
Vem som skulle köra och då kom mitt gammla jag in blev både iterrad och ledsen och stressad.
Jag hade ju sagt till svärmor i fredags att jag var trött och inte orkar tänka på det just då.
Och vi tar det en annan dag men det löser sig. vi hade ju bestämt att vi skulle åka till hennes
Mans bror och fira hans födelsedag,
sen vill hon också till sin förra sommarstuga som han har tagit över.
Ibland tycker jag dom kör över mig och det är ingen rolig kännsla.
När dom hade kommit så togs det upp.
Jag sa som det var jag har pratat om svärmor om detta att jag skulle tänka på det m,m
Svärmor satt ganska tyst likaså älsklingens syster.
Jag fick dra upp ännu en gång att jag behöver funderar m,m och jag är en sådan person
Och jag har jobbat på mig själv och det är en bit kvar och gillar inte när jag känner press
Och säger jag det löser sig så gör det jag vet att vi är olika men ibland måste dom 
Tänka lite på en annan också. men det lutar att det blir jag som kör.
Jag älskar att köra bil och sedan kan jag bestämma när vi åker m,m.
Bildresultat för söt nalleJag har glömt att berätta
Att häromdagen la jag in en bild på mig och älsklingen tillsammans
På FB första gången på fb det finns en bild på mig jag vågade ta mig ut lite
Från min konfertzon men den fick vara svartvit bilden och älsklingen fick vara med.
Det gjorde jag lite med flit så inte jag skulle få för myckert fokus på mig.
Och fick många fina respons och många har ju aldrig sett mig i verkligheten
Så tror nog dom blev glatt överraskad att få se hur jag ser ut.
Det var nog många som blev förvånade att jag la ut en bild som är min 
Profilbild. som att jag inte gillar bilder på mig. men om det blir fler bilder på mig
Får tiden utvisa känns fotfarande lite obekväm att det finns en bild på mig nu.
Nähe nu måste jag avrunda har lite att göra.
Och vi ska nog ta en runda till några vänner och hjälpa dom lite med att stapla ved.
Lite senare och sen funderar jag på en annan sak som jag inte har gjort på 
Evigheter ja det var nog sen jag var barn,
 
Bildresultat för tecknad brasa Gå på valborgs afton titta på brasan 
m,m funderar på att åka till kyrkhult om dom har något där 
Ja vi får se. eller här ja inte bestämt mig om det blir något vi får se
Nähe nu får ni ha en trevlig valborg ha det bäst puss och kram.
Bye bye.