Ingen som vill lära känna en fegis !

Tecknad Filmugglan Sitter I En Kopp Kaffe Vektor Illustrationer -  Illustration av cartoon, tecknat: 148878336Hello fina vännen !
Min älskling tittar på hockey så passar på att skriva till dig !
Har både hunnit med Team möte och middag ! blev pannkakor till middag.
Betalat mina räkningar mindre kul, blev inte mycket över men nu har vi tak över huvudet. har gjort några lång kok med slow cookern köttfärs sås & korvstroganoff. I morgon ska jag göra kycklinggryta ( slow cookern) 
Har tagit upp kyckling file så när den har tinat så ska jag längga den i marinad så den får en god smak i kycklingen ska också förbereda att att skära lök & paprika i mindre bitar, tänkte också ha grönsaker i grytan.osv.
 
Crainte Stockvektorer, royaltyfria Crainte illustrationer - Page 14 |  Depositphotos®Jag glömde sist jag var här berätta 
att när jag var i duschen & var klar tog tag i drapperiet kom något ner framför mitt ansikte jag viftade bort med handen där & då ser jag en stor spindel.
hua skrek som värsta oprasångare älsknigen hörde mig men kom inte för han pratade med grannen han ropade vad händer en spindel skriker jag högsta tonen som jag bara kan Vännen tror du min älskling kom till min räddning.
Nopp han bara skrattade & pratade vidare med grannen.
Där stod jag utan kläder & skräckslagen räckte efter duschslangen fick på vatten & började skvätta över allt tills jag har dänkt spindel & ner i brunnslocket (eller va de nu heter).
Japp vet om man dödar en spindel så blir de regn men just där & då så var det mitt liv eller spindelen. 
Jag skakade som ett asplöv men kom ur livet behåll utan älsklingens hjälp.
Hum älsklingen var inte snäll som inte hjälpte mig tänk de kunde ju vara något ännu värre. fast han vet ju också hur det är när de gäller vissa djur som spindlar ,orm, möss osv fast jag tycker nog att han kunde vara min hjälte jajaja.
SockStrumpor: Spruta *Gulp*Nu har jag äntligen beställt tid för vaccinet covid 19 i går men de var kö så först om några veckor måste erkänna är lite rädd.
Men varför ?  kan vara att jag inte har någon kontroll om något skulle hända som att man har hört en del negativa info men jag hoppars på de bästa att allt går bra. Är säkert inte ensam om detta, men tänker om jag är glad & posetiv så fixar jag detta också. Men ni som känner mig vet hur fjantig jag är när de gäller sjukhus eller gå till vårdcentralen.
Rolig, meddelande, bye, design, skapande. | CanStockHa de bäst vännen !
puss & kram !!!!