?????

Tecknad Uggla Sitter I En Kopp Kaffe-vektorgrafik och fler bilder på Trött  - iStock Hello fina vännen !
Tyvärr så blir det inte så mycket bloggande jag hade velat, man kan ju tycks som att jag är arbetslös så har man all tiden i världen men så är inte fallet.
Just nu är det lite kaos i lilla mig, tappar vad är för dag åker inte till vänner håller mig mest hemma när jag inte är på möten osv. har för mycket bollar i luften så får ingen riktig återhämtning. tyvärr är jag nog en sådan person som har svårt att sätta ner foten när de blir för mycket har lite med att göra av allt man har gått igenom i sitt liv. Man ska se framåt inte bakåt & de gör jag för de mesta men i bland kommer de gammla bagaget på mig de sägs att de tar så många år att reperar så länge de man har gått igenom men de får vi verkligen inte hoppas för då kommer de ta evigheter näääää de vill jag inte, bara försöka tänka posetivt. 

Vi saknar viktiga pusselbitar / Trönninge IF - Fotboll - Svenskalag.seJust nu så ligger en massa pussel bitar på marken så måste fundera i helgen vad som är viktigaste att fokusera på just nu för att hitta tillbaka till mig själv & där jag vill vara & inte för många bollar i luften för som de ser ut nu så är de för mycket som jag vill ta itu med men i slut ännden händer inget för vet inte var jag ska börja med nu låter det som jag inte gör något så klart jag gör. vissa saker måste göras som att gå på möten söka jobb osv. måste bara hitta en balans där jag är just nu så jag kan sätta upp mina pussel bitar igen men få ta ett steg i taget så blir de nog bra  i slut änndan. 

Zhizn Stockvektorer, royaltyfria Zhizn illustrationer - Page 2 |  Depositphotos®Min älsklingen var inne i stan  i veckan på sjukhuset fick en beskting om hans sjukdom de gick bra inga större förändringar så de var skönt.
jag har bäddat & slängt in en tvätt nu ska jag fixa lite middag de blir pasta & köttbullar. 
Vännen ! du får ha det bra så ses vi när vi ses
puss & kram ! 
bye bye !