Lite vad som har hänt !

Bildresultat för hösten Hej fina vännen !
 Ja vad har hänt de här dagarna, när jag inte har varit här !
Mina känslor har varit blandat både glad och frustation, arg, ledsen, men det är kanske så det ska vara ? Nääää tror inte det.
Få bli ett slut med det, måste fokusera mer hur jag vill ha det för det här går inte. Jag har inte jobbat på mig själv för att andra kan göra som de vill, och inte själva ser när de har gjort fel.
Miss förstå mig inte jag har också mina, eller så kanske det inte finns några fel man kanske tycker anderlunda. Men för mig blir det för mycket energitjuvar, och där av backar jag ett par  steg bakåt från detta för vissa saker är inte okej och för att jag ska må bra så kommer jag fokusera mer på mig själv härdan efter. Jag tänker inte gå tillbaka till ruta ett igen.
Så nu ska jag fokusera på mitt inre och andas en stund.
Så jag kan fokusera när det händer igen och ta det med en nypa salt. för det kommer alltid bli olika hur man tycker.
 
 
Bildresultat för hösten Men jag själv tycker inte det är okej
att man slänger ut sig saker och ting så någon blir ledsen, eller hur man är eller ser ut,eller personligt angrepp, sen om det ska råka komma upp på tapeten så sägs det nääää så var det inte m,m jag hatar när man inte kan stå för det man har gjort.
Jag gör det för i bland kan man ju råka säger saker som man inte menar eller fomulera på ett dumt sett, elller missuppfattat hela  situationen det är ju inte hela världen alla kan göra de, är mänskligt. Jaja nog om detta nu till något annat.
 
Bildresultat för hjärta I fredags var vi hos min goa vän Charlie och Gussen ( vovven) Har inte träffat min goa vän på ett tag. Gussen blev själa glad och ville ha gos hela tiden. Vi hade en trevlig stund.
 
 
Bildresultat för ljung i kruka
 
Sen i söndags var vi ute på svärfars grav och la blommor och tände ett ljus. För det var års dagen. han tog i från oss för 6 år sedan. Och medans vi var där så ringde min ungdoms vän Birgitta från småland tyvärr hann jag inte prata med henne så länge som vi skulle till svärmor vid 1. Men det blev något knas på vägen så det blev senare för hon var inte hemma.
tog med sin dotter och svärson för hämta smörgåstårta.
och skulle göras vid 11 men det blev inte så. jag tycker det var trist när vi bestämde ses vid 1 hemma hos svärmor. men vi åkte till några vänner och tog en kopp kaffe där i stället.
och åkte ner senare. De hade redan ätit när vi kom. för min del gjorde inget. Nu var vi och drack kaffe hos vänner och jag släpper ju inte allt bara för de kommit hem.
nu när jimmy hade gjort kaffe.
 
 
Bildresultat för möte tecknat I går va jag på ett möte om
praktik plats  fanns 3 olika platser och det var att jobba i cafe i skolor, sen var det också för lite speciella barn i  en skolan som 
behövde lite hjälp m,m den sista var nog den jag tyckte bäst om.
Mötet gick bra tycker jag  men vi får se de skulle höra av sig.
Men om jag ska vara ärlig så blir det nog inget och ni som har följt mig förstår nog vad jag menar.
Men det är deras förlust inte min. På måndag ska jag på ett ytterligare på ett möte i charlshamn på arbetsförmedlingen.
Så får vi se hur det går där så berättar jag hur det gick.
Nu får ni ha det bäst puss och kram.
 
Bildresultat för good bye