Hej hopp !

Trötthet och sömn | NaturkunskapHello fina vännen  !
Shit va trött jag är har varit svårt att sova i natt blöt som en disk trasa.
Har inte varit mycket till sömn varm kudde osv. de har åskat & blixtrat när vi la oss.
Måste bara berätta en sak i går var de så varmt att älsklingen gick in i sovrumet la sig sa de var mycket svalare där, jag tittade på lite tv & försökte bara stå ut med värmen. när jag tittade in i sovrummet så låg älsklingen med täcket över sig så man bara ser lite av året sticka upp jisses han är ju inte klokt måste vara extremt varmt.
Jag frågade han om det inte var varmt med täcket på nääääää mycket svalare med täcktet öööööö vaaaaa nej de tror jag inte jag hadde dött av värmeslag om jag hadde haft täcket på som en blöt urdriven disktrasa.
Vardagslinjer: Frisk men inte så pigg.nog om detta !
I dag när jag hämtade älsklingen på jobbet började det hagla sen efter vi kom hem så tog det inte långt tid så började det ösa ner regn jag hann att tänka jaaaaa
men de var ingen lång stund & nu är det lika tortt igen *suck*
oj gnäll varning på tanten ! hihihihi
Man ska vara glad för det lilla.
Planera - när, var, hur? Nu är det snart dax för lite rutiner & planering inte min starka sida men ska nog gå.
I morgon ska vi åka en gång till skolan så jag vet att jag hittar sen på torsdag upp rop ska bli spännande men lite nervöst också.
Ha det bäst vännen va rädd om dig !
Puss & kram !
Bye bye !