Ännu en ny månad !

September 1st! (Mix and Match Mama) (med bilder) | Instagram idéer, Natur,  Foton Hello fina vännen !
Ubs nu har vi kommit till ännu en ny månad, inte klokt va tiden går.
Här hemma går de sin lilla gång & hösten börjar sakta krypa fram.
Jag älskar hösten när löven börjar få en masa fina färger osv.
Men just nu har jag kommit in i någon period att är trött jämnt sjkuter upp saker.
Inget är kul. Härom dagen fick jag älsklingen till att hämta ut alla mina meduciner förutom blodtryckmeducinen, varför ska jag ha den ? den vill jag absolut inte ha. ( berättade om den för ett tag sedan) Sen har jag tvätt som har hängt i flera dagar som blänger på mig & undrar när jag ska plocka ner tvätten & vika i hop den, ( ja de undrar jag också ????)
Inte nog me de så hade vi bestämt att tvätta i tvättstugan i lördags, gissa vad som hände.
Japp jag total vägrade vill absolut inte tvätta täcken & kuddar. jaha sa älsklingen då får jag plocka bort kolven. han tänkte säkert men vad är de med min älskling.
Men som jag har en sådan klok älskling så ryckte han på axlerna & lät de vara.
 
Life in the suburb!: Från kaffe till brev...De dimpade ner ett brev härom dagen.
Vet inte om jag skulle skratta eller gråta, de var sköterskan med läkarens underskrift.
Japp du gissade rätt lyckades inte övertala läkaren. så satt & funderade några dagar hur jag skulle göra, skriver inte hela brevet, men berättar lite om de.
tog blodtrycksmättning den 14 juli som visar 120/75 de är ett bra värde.
Men som hon inte visste om de var meducinen som gjode de eller inte.
Suck orkar inte diskutera om detta igen. sen stod de också blodtrycket bör hållas under 130/70 sen om jag har några frågor näääääää tror inte det.
Men kommer beställa tid om några veckor. Men villket fall bestämde jag att hämta ut meducinen i lördags sagt & gjort fick älsklingen hämta dem.
Japp så nu tar jag dem som en snäll tjej tills vidare. sen få vi se vad som händer om några veckor när de är kollat upp.
Oj de låter som jag är bitter i detta blogg inlägget men jag är inte alls bitter bara trött ingen lyssnar på mig. eller gör de det ?
Vännen har du också sånna dagar du känner att allt är värdelöst & skit. ?
De tror jag nog alla har mer elle mindre.
 
Skräckresan med Titanic (E-bok, 2015) • Se priser (2 butiker) »Jag är färdig med min förra bok har börjat på en ny
Som du ser här ! har läst några kapitell den är jätte bra. Jag bara älskar hennes böcker.
Jag har yttreliga 7 böcker till att läsa som jag har här hemma. jag har bara en bråkdel av hennes böcker hon har gjort upp mot en 60 böcker tror jag får kolla upp de lite senare.
Så kan jag berätta & hur många jag har i den skaran om du vill ?
Jag funderar starkt efter denna bok om jag ska våga mig på en annan bok som jag köpte när jag var hemma hos Kim där var andra författare som försökte sälja sina böcker.
jag vågade mig på en ny författare  de är två men den ene var där.
Index of /wp-content/uploads/sites/6/2018/08 Han med glasögonen träffade jag.
Men de var många sidor, tänk om jag tröttnar & tycker den inte är bra.
Ja vi få se om jag vågar mig på denna nästa gång.
 
BYE! BYE! | Emojis de whatsapp nuevos, Emoticonos divertidos, EmojisHa de så gött vännen !
Så ses vi ! ha nu en kanon söndag !
Puss & kram !