Nu är rutinerna tillbaka igen....

Bildresultat för good morning Nu har jag varit uppe ett par timmar.sitter med min mugg kaffe och är as trött.Det har hänt mycket på denna tid som jag inte har varit här.Skolan har kommit igång,det har redan gått två veckor,första vec var det intro vec och den är jag inte så förtjust i 
Men det gick ganska bra men när vi skulle till bodaborg så var jag inte med för jag klara inte vara instängd i rum som är låst och små utrymen
Så där blev det en diskution men jag gjorde vad som känndes rätt för mig det är inte så att jag inte vill men jag vet när det inte går.
Min lärare som jag har i kropp och själ sa att jag gjorde rätt för av många saker som man skulle göra va trånga utrymmen m,m
Sedär det var ju det jag visste varför ska jag utsätta mig att få både ångerst och panik.Ibland så önskade jag att vissa lärare kunde förstå och se helheten hur det är. Jag förstår deras tänk och i bland är det bra att pushar på och utmana sig själv.
Men sen vill jag gärna att dom ska lyssna på en för jag är en sådan person som verkligen vill lära mig och försöka men i bland går det inte bara, medans andra kanske är lata och rider på en räkmacka och skyller i från sig eller kanske en del inte är redo ännu.
Bildresultat för kaffee Men tycker nog att jag har jobbat hårt med mig själv och utmanat mig och jag behöver säkert också en spark där bak i bland och öva att klara vissa situationer men man måste också se fakta jag har mycket i mitt baggage och kan inte göra alla på en gång men tycker nog att jag har kommit bra bit på vägen. sen var det massa tjaffs vem som skulle vara med i skolsrådet när vi kom tillbaka skulle välja en ny som att en klasskompis har hoppat över till färg och form vi måste vara en i varje klass
till sist blev jag så trött på allt tjaffs så jag tog ann detta annars kanske vi hade sutti änn idag om det hade varit början när jag började i skolan så hade jag aldrig gjort detta
så bara där visar hur långt jag har kommit.
 
 
 
Bildresultat för punktering teknatDet började inte så bra in i 2019
En dag när jag åkte skolan började min lampa lysa och jag var jätte trött den dagen så tänkte mig inte för stannade på en plats och kollade vad lampan betyder det skulle vara för lite luft
som att jag var jätte trött denna dagen så tänkte jag inte klart för denna lampa brukar lysa efter ett tag när man har gjort däck byte
så vad gör jag joooo trycker in en knapp så den slocknar som jag brukar göra när det har varit däckbyte
men det var bara det jag har ju bytt till vinter däck bra tag sedan men min hjärna kopplar inte så kör till skolan 
och sen hem när vi har slutat, senare på dagen skulle jag åka ner och lämmna in min meducin lista så när jag kommer ut får jag en  obehaglig magkänsla och kollar på däcken och ser att mitt ena däck där bak på passagera sidan att det var platt
jisses va rädd jag blev 
så vi ringde runt till olika verkstad för fick panik ska ju till skolan i morgon sen på fredagen ska vi åka till småland på begravning
vi fick tag på en verkstad som kunnde komma ut och kolla 
tyvärr gick det inte att göra något åt det så blev 2700 spänn fattigare men fick det fixat snabbt.jag fick riktigt gåshud när jag började tänka vad som kunde hända jag hade kunnat kört av vägen eller kört på någon eller till å med mist livet för jag körde en bra väg sträcka i 90 km och hade inte kännt något låter lite konstigt kanske om det hade varit fram däcktet så kanske
brrrr vill inte tänka på det men det var nog någon ängel där uppe som hjälpte mig min mamma kanske.men nu har jag lärt min läxa nästa gång hur trött jag änn är så när lampan lyser så ska jag gå runt och kolla däcken.som tur är så höll fäljen sig.
Bildresultat för naturen jag har hur mycket som helst att berätta för er  vad som har hänt dom här veckorna,
men måste börja fixa middag få se om jag kommer in lite senare idag annars kommer jag tillbaka senare 
ni får ha det bäst puss och kram 
Bye bye