tick tack!!!

Bildresultat för väckarklockaHej fina vännen.
Det här med att blogga ja jag vet. Tiden bara rullar i väg med en ill fart.
Om det är att nan har blivit äldre eller bara jag piroterar annat.
Men nu är jag här! har hänt en del varit på två möten har gått bra.
Fast jag inte gillar den killen som var så otrevlig jag har gått dit med gott mod.
Sen har jag kommit på om jag pratar det mesta och frågar mycket, så hinner han inte fundera så mycket på hur jag ser ut. eller så kanske han bara hade en dårlig dag.  den dagen när han kommer uttalade sig så klumpigt. Jag tänker inte tänka så mycket på det vi får se hur det utvisar sig. Och om det kommer på tal igen så kommer jag säga ett och annat för det är inte okej. jag dömmer ingen annan då ska inte andra göra det heller.
Ingen är perfekt i detta livet.
 
Bildresultat för operation Sen har älsklingen åxo opererat sig
förra fredagen jisses vad jobbigt det var. körde till karlshamn med älsklingen och svärmor tidigt på morgonen som han skulle vara där till halv åtta.
Svärmor babblade på som vanligt och jag var dör orolig älsklingen var på gott mod.
Älsklingen kom i väg in vid åtta tiden jag pussade han och vi gick ner för att äta lite frukost. det var jobbigt tid att vänta. så ringde min goa vän Charlie. 
Och pratade med han några minuter han kan verkligen få mig lugn,
Det låter lite konstig men bara höra han röst får mig lung på något sett.
Jag ringde tre gånger innan och äntligen  hade han kommit in på uppvaket.
Till sist kunde vi komma upp till han. älsklingen var på gott mod och jag fick komma till han och följa med att prata med läkaren. Hans syster och man hade åxo komit in under dagen. tror vi alla tyckte det var jobbigt. men i en sådan sitution vill jag helst vara för mig själv och tyst och lungt, men förstår att de åxo vill vara för han. så jag rökte allders för mycket den dagen.
 
Bildresultat för netto butiker När vi äntligen fick åka hem
så passade jag på köra in på netto i karlshamn för handla lite. för vi har ingen netto butik vi bor.  var lite sugen på lite dansk mat. Men blev väldigt besviken fanns inte så mycket av den varan inte det jag ville ha i alla fall med lite röde pölse blev det.
Bildresultat för medisterkorv lånad bild.
 Jag hade velat ha medisterpölse det är ju så gott tycker jag. inte alla som gillar denna korv, men jag gör det och så fanns det ingen. skulle önska det fanns mer dansk mat men tyvärr inte. jag saknar verkligen den danska maten.
Tänk om det kunde öppna en resturang med det.  och inte bara pizza och kina m,m
Men här vi bor är det nog för litet. och kanske skulle det inte gå hem.
Sen åkte vi hem till hos och fikade och beställde hem från kickis
älsklingens favorit!
 
 
Bildresultat för budapest bakelse Lånad bild!
Budapest bakelse och det tyckte vi han var värd!!!!
Han var oförskämnd pigg för vara ny operad.
Nu plingade tvättmaskinen så får gå och hänga upp den.
sen måste jag fixa middag känner att det kurrar i lilla magen det blir oxepytt
och stekt ägg och rödbeter till.
har myckert att förtälja se om jag kan komma in lite senare.
Så är det när man inte tittar in lika ofta.
Ni får ha det bäst mina vänner puss och kram.
Bildresultat för bye bye