Mitt Möte !!!!

Bildresultat för godmorgon kaffeFina vännen.
Jisses va varmt det är står inte ut, tror att det är en av den varmaste dagen idag. Det blir väldigt mycket glass just nu när det är varmt. Men just nu sitter jag med mitt kaffe den kan jag inte vara utan. låter lite knäppt men jag är nog lite halvgalen så..... Hahahahaha.
Idag tänkte jag berätta liter mer som har hänt den tiden jag inte har varit inne på bloggen när jag hade så mycket annat med skolan m,m
Bildresultat för glad10 Maj var jag på ett möte 
med min psykolog som skulle bli min sista.
Jag såg verkligen fram i mot detta. När vi hade pratat en stund sa hon ja just det detta är ditt sista möte.
Japp jag mår mycket bättre kommer säkert ha dåliga dagar men det har vi alla det är normalt.
När jag kom hit i 2016 mådde jag fruktansvärt dåligt,
Men vi klickade bra och fick fram en massa shit som jag hade hållt inne i många många år. Och nu har jobbat med väldigt hårt med mina demoner m,m
Och du har hjälpt mig med att lyssna och gett mig verktyg som ska hjälpa mig på vägen.
Jag har också tagit bort en massa energitjuvar och vågat skaffa nya vänner. Men jag har också en del gammla vänner kvar såklart. är så tacksamma för alla mina vänner som har stöttat mig och hjälp mig på vägen.
 
Till sist sa hon men i April ställde du in ett möte kanske ska vi ta ett till jag skrattade och sa nääää
nu klipper vi av nevelsträngen, då skrattade hon också och sa ja nu är det visst jag som vill behålla dig lite till.
jag kramade om henne och gick ut från dörren och tog ett djupt andetag och kände mig glad och fri detta var sista mötet. Och kände mig otroligt stolt över mig själv och all jobb jag har gjort och har hittat tillbax till mig själv igen men vet också det finns mer att göra och kommer säkert hinder på vägen men det är ju lite livets gång och nu vet jag vad jag ska göra när det kommer.
Bildresultat för gladNäääää nu orkar jag inte sitta här längre svetten lackar. så ni får ha en härlig söndag.
Puss&Kram.
Bye bye.