Mitt i veckan.

Green cup on saucer photo – Free Coffee Image on Unsplash Hej fina vännen !
Sitter med min mugg kaffe & funderar livets gång.
Det är lätt att skriva vad man önskar & hur det ska se ut.
Men det funkar inte riktigt så i verkligheten.
Har fortfarande inte hitta rätt plats jag vill vara i men får fortsätta kämpa & försöka hitta tillbaka till den platsen.
 
Vaknade vid två i morse med dunder huvudvärk gick upp & tog en alvedon gick la mig igen när älsklingen gick till jobbet så var det dimma ute jag gick la mig igen en stund.
Just nu händer det inte så mycket som att jag håller mig mycket för mig själv så mitt liv är ganska tråkigt just nu.
Vill inte lägga för mycket dåligt  energi här i bloggen !
10 Fall Safety Tips to Help You and Your Family Enjoy the Autumn Fun -  Velocity Urgent Care Jag har plockat en låda där jag har mina burkar & lock var rena kaos men nu är det ordning igen får se hur länge det varar älsklingen har gjort ordning i två skåp för ett tag sedan ena var skafferi där var så mycket oreda så hittade inget när han tog ut allt så var många saker för gammalt som att jag inte sog vad vi hade eller inte så köpte jag nytt blev mycket vi fick slänga men nu är det fint i skåpet & ser vad vi har eller vad som fattas. i de andra skåpet var det där vi hade frys påsar,folie,vellpack,grytlägg osv så de skåpet blev också bra.
En granne kom in ett tag till älsklingen & jag passade på att laga mat efter vi hade ätit & plockat undan kom det några vänner till oss älsklingens ungdoms vän & make.
efter de åkte hem efter 8 så slöade vi lite framför tv.
Det var lite om dagen.
Good Bye - Farewell Card (Free) | Greetings Island Ha det bäst !
Puss & Kram.