Kom inte iväg idag

Ja jag kom inte iväg till jobbet idag heller 
men måste i morgon hadde jätte ont i foten den man trampar med allaså nedanför tårna
hat ätit två alvedon men gör fortfarande nt vet inte vad som har hänt
med den men i morgon måste jag iväg och får jag inte bukt på det så får jag nog gå till doktorn 
jag älskar gå dit  Nej det gör jag verkligen inte det sista jag vill göra
jag kanske gjort e sträckning där kan man det ?
sen tycker jag inte att det är kul att gå till jobbert tungt och varmt och litet
och inte får jag betalt som dom alla andra vet inte vad som har hänt att jag ska förtjäna detta
 
Igår var jag så röksugen har snart hållit upp ett år
har inte varit röksugen på länge men mina nerver flippar på mig just nu
och en ångerst som kan duga jag vet inte vad jag gör och inte gör 
min stakars älskling får ta det mesta han är min fotboll plank just nu stackare
hopars han står ut ett litet tag  till så jag hinner lösa mitt inre
och jag köpte inga cigg *pust* men var väldigt nära ska nog inte komma myckert till
så hopars det blir lungt nu  jag ser åxo min fasa att lägenheten mitt i mot mig är ledig 
jag hopars det är en etta så inte peos syster ser den och vill flytta hit eller mamma 
dom trivs så bra i våran fast det är stök m,m det räcker att min mage har knyt sig över allt annat
inte det åxo 
 vi var åxo i väg i går hoss våra trevliga vänner
åt en god smörgåstårta  som våran vän hade gjort hon gör en sådan god en
vi hade med fika
och min goa gummans man hadde bakat så det fanns en massa att smaka på om man nu orkade det
vi pratade ut av allt som hade hänt och konsterade vi ska nog vara glada vi kom ut a detta
innan det hade blivit ännu värre så nu tänker jag och säkert dom andra åxo rikta blicken framot 
och jag tänker så här jag har vunnit mer på detta nu kan vi bara få det roligare tillsamans ingen avis 
vi pratade om saker vi ska göra tillsamans så när allt har lagt sig och en annan kan bli klar i lägenheten så 
så ska vi ha det trevligt och mysigt tillsamans jag ser verkligen fram i mot detta 
vad jag ska hitta på idag ja det hadde varit en massa men min fot vill inte som jag vill
vad fasiken är det med den så blir nog att se en berg med disk m,m
nu väntar jag på min stackars älskling komma hem får gå hem 
ni får har det gött alla vänner puss och kram 
hihihi lite komist alla mina vänner så är det tre som hälsar på
det gör inget för jag skriver mest för att jag ska må bra och få in en massa energitjuvar det vill man ju inte 
var ju lite därför man bytte blogg
Bye bye