Snart första advent!!!!!!

Bildresultat för julsaker tecknade Fick göra en ny sida.
För blev inte klar gick inte skriva mer för sidan flyttade ner hela tiden så jag kunde 
Inte se vad jag skrev, så nu kommer fortsättningen här.
Snart är det första advent inte klokt vad tiden går.
Många har redan börjat julpynta men det har jag inte hunnit med ännu.
Jag älskar julen med en massa pynt och julbelysning och julgardiner m,m.
Så får hopars att jag får lite tid över och kan börja med att få upp saker m,m
Det är ju inte för nästa helg men mitt schema är smäckat men förhopplingsvis,
Ska jag hinna med det också och en massa julkort som ska skrivas.
Och har inte heller hunnit med att köpa julklappar men jag försöker inte stressa upp
Mig för detta det kommer säkert bli bra i slut änndan.
Och i år slipper jag har julafton det ska älsklingens syster har så första gången
På åtta år ska bli riktigt skönt faktiskt men därimot ska vi ha nyårsafton i stället.
Älsklingen ligger fortfarande och sover skönt att han kan sova lite avudsjuk
Är jag tänk om en annan kunde det, fast är nog lika bra som att jag har sjukt 
Myckert att göra,nu börjar mitt ben värka så får snart avrunda.
Men tänkte först berätta vad som händer idag.
Bildresultat för våfflor lånad bild  Idag ska vi åka ner till svärmor
För har blivit bjuden på wåfflor älsklingens syster och man kommer också dit.
Är nog älsklingens syster som ska fixa wåfflorna inte min favorit rätt
Men det får ju gå älsklngen älskar wåfflor.
Men först måste jag göra lite här hemma och sen tanka för inte mycket bensin
I bilen och ska också hinna med att betala lite räkningar *suck*
Efter vi har varit hos svärmor ska jag köra ner älsklingen till hockyn så då får
Jag lite egen tid ska bli skönt för det behövs sen får jag åka hämta han när han är klar,
Sen pratade han om att hans ungdoms vän skulle titta in med hennes man.
Vi får se om dom dyker upp,
Ja så denna helg har det varit full ös vet inte vad jag ska tycka om det.
Men är så vårat liv ser ut.
Inget fel i det fast i bland skulle jag önska man kunde få andas ut,
Men samtidigt gillar jag att ha människor runt om kring mig.
Hahahaha låter lite knäppt men mår bäst av att ha något hela tiden,
Är ju sådan person jag är mår bäst då.
Nu värker mitt ben som tusan så får gå och stoppa i mig lite meduciner
Och frukost och kicka gång dagen om jag ska orka med att åka till svärmor.
Ni får ha en härlig söndag så får vi se när jag hinner hoppa in nästa gång
Puss och kram och va rädda om er !!!!
Bildresultat för bye bye