Oj!!!!

Bildresultat för good afternoon Hej fina vännen!!!!
Var ett tag sedan jag var här nu. Just nu sitter jag med en kopp kaffe och funderar vad jag har gjort, de här veckornar.När jag inte har bloggat ärligt så vet jag inte det har  gått sin lilla gång.
Vi var i kristianstad en dag och hämtade älsklingens byxor som har blivit upplaggda och han kom ut med en nyköpt shorta gissa om jag blev glad *NOT* och svärmor bjöd oss på middag. sen har svärmor varit här och vi bjöd henne på middag.Sen en dag var vi och hämtade jan och Lena i bromölla för de har varit på semester ett par dagar.Sen har jag också varit på möten. Älsklingen har haft en vecka semestern nu vi ska inte göra så mycket på semestern som att vi inte har riktigt råd med det, men lite ska vi ha en helg eller så och lite dax turer.
Bildresultat för pengarVet att pengar inte allt
men när man vänder på var ända öre för att få ihop det.
Och sparkontot är slut så är det tufft.
Man har kämpat hela livet för att man ska kunna må bra och unna sig lite inte ens bra vinst ut delning kommer.
Men jag ska absolut inte klaga det finns andra som har det tuffare.Men jag är inte mer änn en människa så ibland känns det motigt.Nu när jag änndå är inne på lite gnäll humör så vill jag ta upp en sak.
Bildresultat för rökning förbjudetHar ju blivit en ny lag.
jag förstår den absolut den till en viss del.
Att man inte ska röka på vissa ställen som lekparker och ingångar vid sjukhus och vid buss stationer m,m
Och jag har alltid tagit hänsyn till detta och andra har inte.
Men tycker nog det har gått lite för långt all gnäll om saker visst är farligt att röka men tycker nog att det är egen ansvar men samtidigt resetera andra som inte gillar det. så länge det finns cigaretter, så  kommer folk att röka och tyvärr kommer det ligga ciggarettfimpar över allt i stället.Och tror inte att man tar bort ciggaretterna på marknade. Och jag har sett en massa som bara skiter i förbjudet. jag håller min del av där man inte får röka kan vänta till lite senare där man fotfarande får röka och lägger fimpen i ciggpaketet. men tyvärr ser jag också en massa på trottare som ligger fimpstumpar.Tänk om man åckså skulle föbjuda starka parafymer och blommor och doftljus  ovs....som en annan inte tål och många andra med mig.Jag tycker absolut man ska ta hänsyn till varandra. Men att andra ska bestämma hur man ska leva och en massa förbjud vi är vuxna människor.
Nog om detta  var bara lite tankar som behövde komma ut.
Nu ska vi ta och åka till svärmor en stund.
Ha det bäst så hörs vi när vi hörs 
Puss och kram!!!!
 
 
Bildresultat för good bye