Pengar vad är det!!!!!

Bildresultat för good morning friendsIdag var jag trött 
kom upp vid sju tiden tog mig en dusch jag tog inget kaffe tar det lite senare 
vi lämmnade in bilen det blev inte billigt men det var ju ett måste 5700
det var drygt att sitta och vänta så länge men vi var på maxi och fikade 
sen kom åxo älsklingens mamma dit så vi fick prata med henne lite åxo 
när bilen var klar så skulle vi gå dit gissa om vi blev blöta det ösregnade 
ja man kan ju inte säga vädret är det bästa tyvärr fick vi veta att bilen måste 
in igen det fanns ett till fel på bilen och den skulle inte gå igenom besiktningen 
om vi inte fixade det så en tur till verkstaden om 3 vec tror jag det var 
sen efter vi lämnade bilverkstad på volvvo
så åkte vi och hämtade älsklingens glasögon då kostade dom 4500
sen ska vi åxo till kristianstad kolla på ute möbler så här blir det ingen semester i år 
men bilen är ju viktigare att den är på topp och min älskling kan se
men jag önskade att jag kunde få ett jobb och köpa en nyare bil
för snart får man bara laga på den hela tiden den har ju en del år på nacken
men är ju tyvärr ingen som vill ge mig en changs bara för jag är stor 
och jag kan tyvärr inte skära bort fläsket och det tar ju sin lilla tid att gå ner 
några hg där och några där men går ju neråt i alla fall 
va händer idag vi ska bara ta det lungt ska bara ner och handla lite 
eler som sagt älsklingen ska göra det jag är inte riktigt redo att göra det 
men på fredag ska jag med in och kolla på ute möblerna 
nähe nu är jag hungrig 
så ni få ha det bäst och bra dag puss och kram 
Bye bye