Vad hände !!!

Bildresultat för good morning Hej fina ni !!!!
Vet inte vad som hände i går när jag skulle lägga mig,
Hadde svårt att komma till ro vände mig och vände var helt omöjligt att somna,
Men till sist somnade jag men sen vaknade jag vid halv två,
Sen var det samma visa igen det gick bara inte så vid tre tiden gick jag upp.
*SUCK* så john blund var inte min vän denna gång och jag slog tuppen 
Med hästlängder idag, japp bara gilla läget,
 Pillade lite med mobilen se om det kunde söva mig  *NOPP*
Fick sätta på en dvd men sommnade inte för det.bara vänta på att klockan blev
Så myckert att jag kunde duscha men ville vänta först till att älsklingen skulle upp
För jobba skulle han men jag sa till han om det gör för ont så måste du komma hem
Han bara tittade på mig och sa jag ska jobba hela dagen jaja den mannen vet inte
Om jag ska skratta eller gråta envisare människa kan man inte hitta eller?????
Bildresultat för good morning coffeeHar fått i mig några muggar kaffe nu
Igår var min gumma och hennes man här på en kopp kaffe 
Jisses vad tiden går fort vips så var det slut,
Älsklingen var på sin hockey och han var nöjd dom vann stort sista matchen,
Idag har jag åxo hunnit att betala en räkning,
Vad händer idag vet jag inte blir nog ganska lungt förutom dom dagliga sysslor
Sen ska jag åxo sätta mig ner och skriva lite listor vad jag ska göra i vec
Sen hopars jag åxo att det dimpar ner ett brev snart vilken tid ska vara i skolan
Börjar ju nästa vec ja så här går det sin lilla gång,
Nu får ni ha en härlig måndag ha det bäst puss och kram
Bildresultat för goodbye