Inga förändring !

Vektor vinter landskap hus skog Bilder och Stock Foton. 3 330 Vektor vinter  landskap hus skog fotografiska och royalty fria bilder tillgängliga för  nedladdning bland tusentals stock foto leverantörer. Hello fina vännen !
Vilket härligt väder vi har i dag 1 massor av snö & solen skiner så fint.
Jag hopars att snön kommer ligga kvar lite till.
 I dag vaknade jag tok för sent så allt blir uppskjutet,  men får försöka att få dagen att funka änndå ! snart är denna månad slut & inte har jag fått ihop mig själv.
De kan inte fortsätta så här som de gör nu ! Har jobbat så mycket med mig själv så nu får de inte gå neråt så nu måste jag hitta min envishet tillbaka.
WILLYS Erbjudande >> 01/02/2021 | Reklamblad och Veckoblad Vi var & stor handlade på Willys i torsdags.
Handlade billigt bananer, fläskfile ( köpte 3 paket) 
lax men fanns bara en kvar så den tog jag hade velat ha två men de gick visst åt fort. sen handlade vi lite annat smått & gott man får inte så mycket för pengarna längre kan jag tycka.
De gick på nästan 1300 men nu har vi mat för denna veckan som skommer.
Idag ska vi ha potatisgratäng & fläskfile.
Igår hade jag min slow cokker frame & gjorde korvstroganoff mmmm så gott !
Jag älskar min slow cokker men gillar inte min keramik gryta,
den är tung som bly är svår att diska. är otymplig & stor. Är liv rädd att tappa den så den ska gå sönder,
men andvänder min slow cokker ofta blir så gott i den & gör stor kok, så blir några middagar som jag kan stoppa in i frysen.
 
VINTERBILD - Spela pussel gratis på Puzzle Factory Jag vet inte vad som händer i dag förutom här om dagen gnällde jag att måste bädda rent.
så nu tröttnade älsklingen & har rivit upp allt. så nu måste jag bädda rent hahahaha.
så nu hinner jag inte sitta här längre måste fixa till middagen & bädda rent.
Sen får jag se vad mer jag kommer göra under dagen.
vill så mycket men änndå blir det inte som jag vill !
lite så mitt liv ser ut just nu. få se om jag kan vända till min för del som jag vill de ska vara.
Vännen ha nu en riktigt bra dag så ses vi ! puss & kram !
Sol på vinterbild, illustration, tecknad film, clipart, bildfriBye bye !