Mors dag.

Bildresultat för good morning coffee Fina ni !!!!!
Idag fick jag sova till sju skönt.
Vi hade en jätte mysig dag i går med våra älskade vänner.varmt och härlig dag,
Vi fick köpt många fina blommor och blomjord, 
Sen åkte vi också till en fin park men jisses så många mygg
och stora var dom också.
Vet inte varför det var så mycket mygg men dom bet oss som galnigar.
Vi gick liten promenad till ett fik som var längre upp vi fikade en stund.
Dom hade också ett litet museum så det tittade vi på.
Hahahaha va många museum jag har varit på nu
jag som aldrig går på sånna.
Sen passade jag på att gå lite själv på upptågsfärd medan Gumman passade på och fota
Och dom andra satt ute i solen och myste.
sen när vi tyckte vi var klara så åkte vi vidare.
Till bromölla och åt lite middag jag tog kycklingsoppa jätte god fast lite stark.
Sen efter det delade vi oss.
 
Men när vi kom hem satt jag på kaffe och tog en liten pause.
Bildresultat för tecknade sommarblommor
 
 
Innan jag börjar plantera lite blommor i stora krukor.
Hua va jobbigt har aldrig planterat blommor
,och älskling höll på lite i våra lilla land som finns.
Men vi blev klara och fint blev det men som jag inte är vän med blommor.
Så få vi se hur det går men jag älskar blommor men dom älskar visst inte mig
Hihihihi få se hur länge dom vill stanna.
Vi var också nere och handlade en stor vatten kanna när vi var klara.
Sen tog vi det ganska lungt för nu var jag helt slut men varit en bra dag.
Ja just det måste berätta en sak i morse fick jag in en skata på altanen
Den fick panik stackaren jag försökte släppa ut det skulle öppna skjutdörrana
Lite mer så klämde jag hela tummen ajajaj va ont det gjorde.
Jaja jag i ett nöt skal.
Idag är det morsdag.
Bildresultat för morsdagTyvärr har jag inte min
Älskade mamma i livet. så känns lite tungt men tänker på henne lite extra idag.
Men alla ni mammor där ute som är här vill jag önska en trevlig dag.
Och ni blir firad med myckert kärlek m,m.
Idag ska vi fira älsklingens mamma/svärmor på bäckaskogslott
med härlig middag m,m älsklingen syster och kille tar med hans föräldrar dit 
Så vi ses där vid två tiden. 
Och jag tänker att jag nog går i parken lite sen efter middagen är alltid mysigt 
Att titta på alla blommor m,m sen vill man ju ta bort lite efter middagen.
Har ju gått upp några kilon sen jag var tvungen att sluta få gå och väga mig.
Men jag ska fixa detta vill ju fortsätta gå neråt.
Nu får jag av sluta tiden går få se när jag hinner blogga nästa gång
För nästa vec är det fullt upp nu får ni alla ha en härlig dag.
All kärlek till er puss och kram
Bildresultat för morsdagBye bye.