Sista dagen på året !

Tecknad Bild Av En Kaffe Kopp Maskot Karaktär Pratar Stockvektor -  FreeImages.comHello fina vännen !
Juldagarna har varit kännslormässigt för min kära bror
Som inte har hört av sig på mångar år ! bestämde sig att jävlas först på facebook sen på messgern det var inget snällt.
Han var riktigt elak till sist fick jag nog blockade honom.
Sedan skrev jag också till hans fru talade om tyvärr så kommer jag blocka henne också. 
Vännen tror inte de går att rädda detta men som sagt han har aldrigt brytt sig om hur jag mår & vad jag har gått igenom.
Nog om detta.
Facebook - Statens medierådDe här med facebook kan vara på gott & ont jag är inte så mycket där kolla mest om någon fyller år eller skriver lite när de är speciella tider.
scrollar nästan aldrig ner & kollar vad andra skriver eller flickar in någon komentar bara om jag är inne just då. kan jag få för mig att skriva något. En del kanske tycker att jag är tråkig.
Men de som känner mig vet hur jag funkar så vill de att jag ska veta något så skriver de i messgern för de vet att jag svarar när jag kan.
Jag hade över  400 vänner på facebook men har tagit bort över 100 st .
Vet inte riktigt om jag är klar med min rensning ännu !
får fundera lite till kanske blir det en rensnig till.
 
4 454 videoklipp och filmer med 2021 - Getty Images i dag ska vi åka till svärmor & fira ny år i hop med älsklingens syster & make.
Ska vara där om 1,30 tim så måste börja fixa till mig & packa ner lite saker, jag vill ha dressing till salladen så får ta med mig eget.
toa papper för svärmor har så hårt toa papper gör ju ont att torka mig med. sen egna bestick som att jag har nickel.
mina innertofflor så jag kan gå ut på altanen & röka.
våra nyårslottor till bingot. ja duttpennan, laddaren till mobilen om jag skulle behöva den har säkert glömt något.
när de nya året har skålas in så ska jag köra hem älsklingens syster & make när vi är klara.
Jag hopars verkligen att de nya året blir bättre !
Vännen nu måste jag kila bara en 1 tim kvar
Ha ett trevligt ny år ! så ses vi  på de nya året.
 
Nyårspaket 2 dygn på Vill Långbers - Siljan NewsGod fortsättning !
puss & kram.
Bye bye !!!!!!