Nu har fredagen kommit !!!!

Bildresultat för höst Jag var uppe tidigt idag,
För jag skulle visst till min arbertsterateft idag jag säger bara det 
Vilken tur att man får ett mess dagen innan annars hade jag missa tiden.
Jag är en virre höna som glömmer bort mina tider m,m 
Det var tufft i dag var visst en del att prata om idag.
Är så tacksam att jag har fått den hjälp jag behöver,
Nu börjar helgen jag har en del ångerst om saker och ting som aldrig blir klara
Se om jag hinner lite i helgen, skulle vara bra 
Sen fick jag åxo veta på FB av min goa kill kompis
Bildresultat för tecknad babyAtt han ska bli pappa för första gången
Så kul Grattis till han och tjejen... mästerverket ska komma i April
Ska bli spännande att få veta vad det blir så kul 
Jag har gjort vardagliga sysslor här hemma och nu funderar jag på 
Om jag ska åka ner och handla ska fråga om älsklingen vill följa med.
Ska bara kolla först om jag ska åka och hämta min sessa idag på dagis
 eller om hon är hemma idag 
Sen får vi se vad det mer händer idag är ganska trött så kanske bara ta det lungt
Eller inte ja vi få se men nu ska jag kila vidare så ni får ha en härlig fredag
Och jag hopars att helgen inte går för fort så man hinner med lite.
All kärlek till er puss och kram 
Bildresultat för Bye bye