Klumpig !!!

Bildresultat för söndagFina ni !!!!
Jag sov väldigt länge nu på morgonen,och det märks.
Jag tappade min stora bröd kniv så del av bladet gick sönder och en bit av en kant
På våra fina skål vi har fått av min goa gumma och hennes man.
Åååååå suck men det är typiskt mig av klantighet.
Så mig ska man inte ge dyra saker till för jag är så klantig om saker och ting i bland.
Är väldigt seg så här sena morgon.
 
Bildresultat för ledsen nalleMin älskling har fått en massa tider nu
På specialrehab skönt att det har gott snabbt och han får sjuktaxi in och hem.
Skönt för då slipper han ta in med bussen nu när jag inte kan ställa upp så myckert.
Jag försöker inte oroa mig så myckert och tänka posetivt.
Vad som änn händer kan vi inte göra något.
Men jag tror i mitt stilla sinne om man tänker posetivt och är glad så  mår man bättre
 så löser sig allt.jag vet att en dag så blir det anderlunda men har man hopp och kärleken.
Så vinner man myckert.
Igår hade vi några vänner här på en kopp kaffe vi hade en trevlig stund.
Och idag ska vi åka på metalldagarna jag brukar aldrig gå på det.
Men nu har jag lovat detta så då får jag stå för det.
Bildresultat för tecknad solDet sägs att det ska bli dårligt väder.
Men just nu skiner solen så fint så vi får hopars att det håller i sig.
Älsklingens ungdoms vän har messat några gånger på mobilen den sista tiden.
Men älsklingen har inte svarat för gillar inte hur han har varit mot oss.
Men idag svarade han med ett kort hej få se om han svarar tillbax.
Eller om han blir besviken igen ja vi få se vad som händer.
Jag tror min älskling saknar han inerst inne men som att jag inte vill umgås med han så 
Vill han inte för han vill inte att jag ska åka hemmifrån om han skulle dyka upp.
Men jag har så myckert i mitt liv just nu med skola m,m 
Så den sociala biten hinner jag inte med så myckert och jag har fått en del nya vänner också.
Och älsklingen kan umgås med andra utan jag behöver vara med.
Jag kan inte jämnt vara med eller jooo en liten stund men sen måste jag plugga.
Det är inte så att jag inte tycker om hans ungdomsvän men orkar inte med 
Energitjuv och dramor och vet att älsklingen blir så besviken när hans vän.
Får sina lilla iderer i sitt huvud och håller sig borta för något man har sagt eller inte.
Ja vi får se hur det går men klart att det hade varit kul för älsklingen att få tillbaka sin vän.
Han har ju inte så många vänner och tyvärr kan jag inte vara där hela tiden.
Bildresultat för tecknad solOch jag ska försöka klara av skolan.
Så har jag inte så myckert tid.ååååå nu kom jag på det är skola i morgon.
Tänk vad tiden går fort helgen har bara susat i väg.
Nu måste jag rusa om jag ska hinna med lite här hemma innan vi ska åka.
Vi ska också ner och lösa in kenot som har gått ut får se om det är mer änn tio spänn.
Nu får ni ha en härlig söndag och vec om vi inte ses mer i vec
Ha det bäst puss och kram 
Bye bye