Lite om förra veckan.

Směje se smajlíka Stockvektorer, royaltyfria Směje se smajlíka  illustrationer | Depositphotos®Helllo fina vännen !
I dag lyser solen så fint härligt ! I går va de 2022-02-22 lite kul.
Innan jag börjar berätta om förra veckan så kan jag inte låta bli att tänka på Vad som just händer i Ryssland & Ukraina skrämande men går inte in mer på detta man blir ju bara ledsen tänk om man kunde leva fred på jorden i stället & stötta varandra  till en bättre värld.Som jag brukar säga skicka alla som beter sig illa till en öde ö & bråkar där i stället & låta oss andra få leva i harmoni ja man kan väll få önska detta fast jag vet att de inte går. jajaja nog om detta nu till förra veckan. som jag berättade förra gången så var jag & tränade dagen innan jag skulle på intro i två dagar i hemtjänsten har aldrig jobbat på hemtjänsten så de skulle bli spännande & nervöst.

Alarm clock back to school funny cartoon character vector watercolors. Alarm  clock back to school funny cartoon character | CanStock  jag vaknade upp klockan 05,00 på torsdagen var jätte trött brukar inte gå upp så tidigt med träningsverk så tänkte hur skulle detta gå men till jobbet kom jag alla var jätte trevliga jobbade till 15,30 var jätte trött är ju inte van att jobba som de har varit mycket med covid & arbetslös en tid men fick vila lite dan efter som att jag inte börjar förr 13,30 till 21,30 men jisses som de började snöa vid sju tiden blev lite orolig hur de skulle bli när jag slutade, När mitt pass var slut så var hela bilen igensnöad bara få bort all snö & värma bilen ( snön var mycket blöt} de var helt vitt på marken. Jag skruvade upp musiken på högsta volym & tänkte hur skulle jag komma hem säkert de första 4 km gick bra de var en liten större väg fler bilar som har åkt där så kunde köra mellan 50-60 km men när jag skulle svänga av till en annan väg som är mindre så var det bara ett spår som har kört på vägen ( 14 km} fick nästan direkt antisladd jisses va rädd jag blev bilen låste sig & drog på ett håll så fick köra ännu saktare 30-40 km & änndå fick jag några till antisladd de tar ca 18 minuter hem men inte nu tror inte jag har varit så rädd som nu jag pratade tiillåmed med min mamma i himmlen snälla mamma ta mig hem jag tror nog hon hörde mig för jag kom hem de tog över en halvtimme innan jag kom hem. jag satt kvar några minuter i bilen & andades ut.De var kul att få prova något nytt men var varmt att ha munskydd på men fixade det få se om de hör av sig men vet inte om de är min grej få se.

Räddt, tecken, snö, moln, tecknad film. Räddt, tecken, snö, illustration,  vektor, tecknad film, moln. | CanStockPå lördagen var vi & firade älsklingens syster make så var helt slut så blev en lung söndag.
Vännen nu måste jag avsluta ska om en stund köra ner älsklingen på ishockey så vi får höras en annan dag !
Puss & Kram !
Bye bye !