Vad hände ????

Countdown to the Month of September | Days Until September Hello finaste vännen!
Redan ny månad jag blev väldigt förvånad att inte mitt förra blogginlägg inte kom ut ööööö va & inte kan jag hitta de heller typiskt jag som hadde skrivit ett långt inlägg. inte kom jag ihåg vad jag skrev om så nu är det bara börja om.De kan bli lite gnäll varning på bloggen i dag Vännen men bara scrolla ner om du inte orkar läsa om det, jag  förstår dig ! vem vill läsa negativa saker. Men livet är inte alltid på topp de tillhör lite vardagen sen tycker jag det är skönt att få skriva av mig lite. Brukar hjälpa lite.
50 Mysiga höstbilder idéer i 2022 | mysigt, vackra bilder, halloweenVi har ställt tillbaka tiden så de är mörkt när man vaknar ska åka i väg, De har varit grått & trist, men idag lyser solen så fint.
Ni som har följt mig längre tid här inne vet att jag älskar hösten alla härliga färger på träden men nu börjar löven falla & börjar bli kallare & vinter börjar krypa fram.Men gör mig inte så mycket för vinter ligger två på min lista vännen nu tänker du hur kan hon gilla hösten & vintern är så mörka tider. kan vara lite att förklara men alla de häriga färger på hösten & kalla friska luften på vintern & alla ljus man tänder upp hemma känner en liten mysfaktor när man kryper upp i soffan med lite gott & en bra film.
 
Att hålla sig undan förkylning nära bf!! | MisshancanMin förkyldning har blivit bra igen bara lite slemmig i halsen, men ryggen är inte bra har haft ont värre en vanligt.
jag har ständigt ont i ryggen sen en bilolycka så kan hantera den men inte när smärtan går över min gräns jag mår illa när den är så värst ibland spyr jag av ren smärta som tur är så händer inte så ofta. Min älskling brukar  låta mig vara & lyssnar inte på mitt gnäll kan tillåmed bli lite elak. han vet också jag inte menar något illa & har förstårelse( men tror att han är glad att de inte händer så ofta)
Älsklingen har en tensta maskin som jag ska köra några dagar så hoppars att de kan få bort lite knutar osv, brukar funka så man kan komma tillbaka till lite behagligare kanske låter de också lite konstigt som man har ständigt värk.
Höstlov på biblioteket - Götene kommunHar haft min praktik i 2 veckor jag följer med 2:an & är så skoj de är långa dagar så är ganska trött när man kommer hem & ska fixa middag & lite vardags sysslor. Denna veckan har barnen & lärasre höstlov tror alla tycker det är skönt. men tyvärr är jag inte ledig har massa saker som ska göras som att skriva om de uppgifter jag har fått med mig som ska lämmnas in & redovisas när jag kommer tillbaka sen har jag ett prov som jag måste göra klart plus en gruppprojekt jag har av en del av mina klasskompisar som att jag varit förkyld så ligger jag lite efter så de gör ju inte saken bättre att min ryggont har stoppat mig lite plus har också haft känningar i bröstet så har tagit de lungt några dagar har lärt mig att lyssna på kroppen bättre nu.
Nedstämdhet och ångest - UmoNi som har läst bloggen ett tag vet hur mycket jag har jobbat med mig själv & hur pedantiskt jag har varit & släppt mycket av det lite saker & damm är ju inte hela världen man dör inte av det.
Men just nu så mår jag inget vidare tycker de ligger saker över allt stoppar undan i lådor & allt är kauos & har en massa med skolan & praktiken hinner inte med skulle behöva en rejäl röj att få bort en massa saker bara titta in i gaderoben eller förådet så får jag ångerst stänger lika snabbt som jag öppnar sen ser alla grejor som står framme gör inte saken bättre har sagt flera år måste ta itu med detta men just nu har jag jobb upp till öronen. jag gick på terapi i många år för att jag mådde inget vidare av olika saker. men nu börjar de sagt krypa fram igen tycker inte om oreda vill så klart inte ha fram den extrema pedantiska delen.
Men för att jag ska trivas så måste jag få bort en del saker osv för att må bra igen.
För jag vill verkligen inte komma dit jag var innen de var tufft både själ & måendet de tog otroligt långt tid att jobba med sig själv.
Är glad & stolt över mig själv vem jag har blivit idag! finns alltid något som behöver fin slipas.Har varit med om ganska mycket av mitt liv & kanske va det mening att jag skulle gå igenom detta de blir säkert fler saker som kommer hända men så länge man inte ger upp & fortsätter så kan de ju inte annat att bli bra.
Få fundera lite på hur jag ska gå tillväga mitt kaous det löser sig nog först & främst får jag tänka på mitt studerande som tar otroligt mycket tid.
Halloween Events for FamiliesDe har också varit HalloWeen har inte tänkt så mycket på detta som att vi inte fira HalloWeen men i Måndags när vi satt & tittade tv på kvällen ser jag något som lyser utan för vårt fönster jisses va rädd jag blev skrek rakt ut älsklingen undrar varför jag skriker  då knackar det på dörren han fick minnsan öppna dörren för de gör jag inte. När han öppnar så hör jag bus eller godis tyvärr hadde vi inget hemma jag har bott här 13 år sedan har aldrig hänt att någon har kommit & lussat eller HalloWeen så när de äntligen kom någon så hadde vi inget hemma lite trist kan jag tycka. så tyvärr fick de gå tomhänta för lsa pengar har man inte heller nu mera som att man kör kort eller swicha så ser det tyvärr ut idag kan tycka de är också lite synd tänk förr så räknade man hur mycket pennar man hadde i plåmboken ja nu har nog nästan inga plånböcker längre.
 
34 Bff idéer | bästa vänner, vänner, teckningarDe bästa är att jag äntligen har täffat min älskade bästa Gumma.ser henne som en av mina bästa vän.
Tiden gick för fort som vanligt som att vi inte har ses på evigheter så gick munnen i  ett på mig skulle hinna med så myckert på en gång.
Hahahahaha stackars gumman min men tror nog att hon är ganska van nu för tiden. så klart fick hon också komma fram vill ju veta vad som har hänt hoss dem också. Nu får de verkligen inte gå så långt tid i mellan. hon är min energi knippe så behöver verkligen få tanka på den lite då & då. PUSS & KRAM GUMMAN MIN.du är bäst !
Bye bye vi hörs snart igen hoppars jag.