En liten mini semester....

Bildresultat för solSvetten bara lackar ner.
Nu är jag allmänt trött på denna sol,nu får det gärna vara
ett uppehåll, alla dom här bränder som sker över allt,
Det är ju fruktansvärt, men så tacksam över alla brandmän
som gör ett toppen jobb, och alla andra brandmän som 
kommer hit från andra länder och hjälper oss,
med att försöka släcka alla bränder, och inte förglömma
alla utomstånde som fixa mat och boende till behövande.
Tror nog vi alla skulle bli glada med en massa regn.
Och pausande med solen.
 
Bildresultat för mörrum river lodge Jag och älsklingen
Och svärmor,och älsklingens syster och man.
Var på en mini semester torsdag till söndag.
Vi var på mörrum river lodge, det var ett trevligt ställe
Dom hadde ingen tv på rummen men för mig var det helt ok.
Som att jag hade tänkt mig att  bara vara
och vad dom andra tänkte
tänker jag inte tala om nääää ingen lust alla vi är olika.
Jag hade tagit med mig två böcker för kunde inte välja
vilken jag skulle börja med den ena hette vi är omgiven av idioter
och den andra hjärnstark
Titell: hur motion och träning stärker din hjärna.
Jag började med den första har läst lite av den verkar intresant,
Ska försöka läsa lite mer av den, på fredagen så kom jessica och hälsade på vi hade några trevliga timmar tillsamans hon cycklade
Från karlshamn hade jag aldrig orkat men hade en mysig dag medans dom andra var inne i karlshamn.
På lördagen åkte jag och älsklingen och jan in till karlshamn senare på eftermidagen vid halv sex för jag skulle kolla på charlie
när han skulle spela vid halv åtta träffade en massa klass kompisar.
Plus jag fick lämmnat en present till en klasskompis som hade fyllt år i vec, hadde jätte trevligt senare följde jag med jessica hem och tittade på hennes nya kattunge som att älsklingen och jan skulle kolla på några andra artister, så vi var hemma vid tolvtiden på natten.
gillar ju inte köra på natten men det gick bra.
och på söndagen åkte vi hem skönt att komma hem igen.
Nu får ni ha det bäst till nästa gång jag tittar in puss och kram
 
 
 Bildresultat för bye bye