Vad hände !!!!

En la misma serie con 61107561 cartoon Water Drop i 2020 | Tecknade  teckningar, Tecknade serier, BokstäverHej fina vännen !
I går gjorde jag inte så mycket musten drog nog ur mig.
efter jag hade bloggat här ! men i dag har jag gjort lite.
satt & tittade på mina fönster som jag knapp ser ut när solen tittade fram blängde lite på dem en stund.
Reste på mig slängde in en tvätt sen bestämde jag mig för att ta itu de här fönstren sagt & gjort älsklingen följde också med.
Men när jag väl kom ut ångrade jag mig nästan räknade att de var 22 fönster med altanen men jag började men helt plöstligt började de regna öööö var tog solen i vägen men tänkte minsann inte ge upp. helt plöstligt började de hagla.
Vännen hade bara 4 fönster kvar så jag stod där & fotsatte medans älskling stod under taket.
 Regndroppar Stockvektorer, royaltyfria Regndroppar illustrationer - Page 2  | Depositphotos®En av våra grannar stack ut huvud sa vad gör du i detta vädret ööööö putsar fönster solen var ju framme innan han tittade på mig sa ja de här vädret kan ändra sig snabbt ser att din älskling är torr mmmm japp & jag är blöt som en .... ja kan ju tänka er själva var genom sur.
Men de blev gjorda i alla fall. Så nu är fönstern rena utvändigt & tvätten upp hängt har till å med hunnit äta middag.
så nu blir det inget mer i dag ! får ta de andra fönstren inne en annan dag. 
 
Att mota latmasken | Therese Renåker Jag är riktigt stolt över mig själv ! har börjat ta itu i mig själv & tagit över livet !
Så nu är jag värd att slänga mig i soffan se en jul film
kanske kommer jul kännslan till mig också ! en sak till innan jag säger hejdå ! blev inte ens iterrad att jag blev dyng blöt när jag putsade fönsterna hahahahaha. De säger en del ja man dör inte av lite vatten & hagel.
Vännen nu får du ha en härlig söndag !
puss & kram !!!
bye bye !