Titt tut !!!!!

 Hepp här är jag !!!!!
Ja det är ju ett tag sedan men som ni vet har jag inte mått så bra i mitt inre 
men har kommit lite bättre in i mitt place jag mår bättre och är gladare 
men jag är inte helt framme men det är bättre och gått ner några kilo 
inte myckert men dom är inte där nu man får vara nöjd med det lilla man får bort 
sen har jag haft goda vänner hos mig och en god blogg vän som har stöttat mig 
det kanske inte ser ut att jag lyssnar m,m men jag sväljer allt med hull och hår 
men jag måste själv få smällta allt ni säger och tänka vad ni har sagt 
sen tar jag och jobba med det
men där imot har jag svårare att gå till läkaren eller gå och prata med någon 
är mer envis på den biten sorry,,,, och några som har sagt att dom kan följa med 
jätte snällt vet inte varför jag kan ta hjälp med den biten men lovar att ta den biten om jag måste 
men just nu mår jag ganska bra
men jag håller fortfarande mig ifrån affärre ännu 
men när jag blir lite lättare så ska jag ta igen den biten åxo
jag tror min älskling skulle bli glad han gillar inte handla själv 
han säger att det är svårt och hitta det jag vill ha
Bildresultat för nallemen jag mår bättre så han ska nog få slippa snart 
men det få ta den tiden det tar men nu har jag i allafall bestämt mig 
att hälsa på lite vänner i vec så på måndag blir det en som jag har jobbat ihop med 
dom har flyttat till bredgatan och bor längst ner så det ska nog gå bra 
och på tisdag ska jag hälsa på en vän som vi tog körkort ihop och hon bor i hus 
ja vem vet jag kanske tar en sådan vänn tur hela vec
men det är detta jag just har spikat upp till
jag har inte varit hoss någon på flera månader förutom min älskade goa gumma 
inte myckert men har varit där dom har några jobbiga trappor
är så rädd att jag ska rammla ner från dom men vem vet kanske åker jag dit i vec 
hon ville att vi skulle följa med på loppis runda i småland
njaaaa så tuff har jag inte blivit ännu sorry gumman 
ja vad har hänt mer jo dom flesta bloggare jag följer har slutat skriva
men dom flesta har jag på fb är ju inte riktigt samma sak 
tycker det var mysigt att gå in på deras sidor kolla hur dom har det 
både det jobbiga och trevliga för man känner igen sig myckert i det själv 
och då känner man att man var inte ensam om detta 
sen var det åxo kul se hur bra dom mådde och mysigt när det går bra 
och när det inte gjorde man kunde hoppa in och lägga in några ord 
men jag kan åxo förstå dom jag har inte själv varit så aktivt här inne 
funderar själv ibland att lägga ner som är ju inte lika roligt när dom man följer är borta 
för är ju lite därför man går in 
Bildresultat för fyller år Ja så har jag ju åxo fyllt år 
vi var själva när jag fyllde år så vi tog det lungt sen dagen
efter var min goa gumma och hennes man här
så min födelse dag har varit lung inte som förr
man hade en massa som kom och firade en med  tårta och fika 
sen fick jag ett mess på mobilen av en förra detta vän jag bliv inte just glad
om man få säga så där blev jag nog ego av mig för jag tackade inte för 
grattisen m,m nej hon har gjort för många över tramp och hon fick sin changs 
för några år  sen när vi var ovänner sist nej det går en gräns hur myckert man ska tåla 
och just nu har jag bra energi hos mig med mina vänner m,m 
så jag får nog av stå och det blev hennes förlust inte min 
sen ringde min ungdoms vän som jag inte har pratat med jätte länge
så det vägde upp det hela 
min gumma i småland grattade mig på fb  men pratade med henne en annan dag
hon hadde visst somnat på soffan sen glömde hon bort mig hehehe som det kan gå 
men jag visste att jag fanns i hennes tankar 
Bildresultat för holje marknadLånad bild 
det är holje marknad här i helgen ja jag går inte på den vill inte ha alla blickar på mig
men min älskling går på det jag kunnde inte låta bli att le lite när han gick 
han låste dörren och gick jag vet inte vad han tänkte på om jag skulle rymma eller något 
hehehehe och idag får jag fixa något själv till mig till middag
för han ska ner och kolla på motercyklar dom ska köra ett led vid 12
sen går han säkert och äter någon stans
sen på marknad så jag får mer egen tid idag och det händer ju inte så ofta
ja det var lite vad som har hänt
nu är det frukost 
va rädd om er och ha det bäst puss och kram 
Bye bye