En ny vec

Bildresultat för första advent
Ja igår var det första advent och vi har fått upp allt vi höll på hela helgen
pust och stonk det var jobbigt men nu är allt klart så nu har vi åxo fått jula fint 
Det var julskyltning i går med det gick vi inte på
vi hade lite advent fika med
svärmor och älskliningens syster och kille det blev semlor och pepparkakor
sen ville min älskling åxo på hokey försökte få han att stanna hemmma 
Som att det skulle bli den värsta stormen på länge som hette gorm
Ja vad dom får sina namn ifrån vet jag inte men så hetten den
Men älsklingen gick på den så han blev dyng sur för han hann gå 
Halvvägs innan jag kom inte så kul att åka i värsta vädret
men blev orolig för min älskling mmm han är envis han
Lite läskigt tyckte jag nog den var  men verkar som att den har lugnat ner sig nu 
Bildresultat för ullaredIdag är svärmor och 
Älsklingens syster i ullared så jag har bjudit systerns kille på middag 
Han slutar 14 men kommer först 16 som att ville hem först 
men har förberedd maten ska bara gå ut och fixa till salladen
Det ska bli flygande jakob det var länge sedan jag gjorde det
höll på att glömma bananerna fick trycka ner dom efter åt 
men nu har jag inte tid att sitta här ska fixa till salladen 
och tvätten är åxo färdig 
så ni får ha det så gött och va rädda om varandra puss och kram
Bye bye