Lördag !

Coffee Time Text Coffee Cup Coffee Stockvektor (royaltyfri) 2192065483 |  ShutterstockHello finaste vän !
Var uppe tidigt hade varit skönt med sovmorgon så här i helgen
men som jag har börjat med en ny meducin i måndags så tänkte jag att skulle ta den sammatid sen ska man vänta en halvtime innan jag får äta frukost.
Måste erkänna denna tablett smakar skit de gör inte mina andra tabletter. så halv åtta tar jag äckel tablett men om det blir bra så
får jag stå ut med det hahahaha.
Old Man Winter Stock Illustration - Download Image Now - Wind, Cloud - Sky,  Blowing - iStockVet inte varför det ska blåsa så mycket just nu de här dagarna men solen har varit frame en stund idag alltid något.
fågade älsklingen idag om vi skulle hälsa på svärmor men de ville han inte ööööö va men nu förstod jag han ville hellre vara hemma & glo på tv ja jag behöver nog inte berätta vad han skulle titta på
hahaha jaja de var nog lika bra det för själv kom en smygande huvudvärk & ont i nacke & magen i bland skulle man önska att man var ung igen slippa alla krämper men det är väll så livet ska vara eller?
Färdiglagade Tjocka Revben Honung, Jojjen, ca 1kg | Jämför pris & handla  via Matspar.seIdag har jag tagit upp tjocka revbensspjäll som jag har kvar sen jul & prinskorvar så de ska vi ha till middag idag med potatis till. själv är jag inte så förtjust i revben men älsklingen & hans familj älskar de.
Jaja vad gör man inte för sina nära & kära men så klart ta jag en liten bit sen är det bra.
NU SKA JAG GÅ & FIXA LITE MIDDAG
Ha det bäst så ses vi snart igen.
Puss & kram.
Bye bye.