Helgen över,,,,,

Bildresultat för good morning friends Japp nu är helgen över.
Helgen gick fort vi har varit hos vänner och svärmor i helgen
Så det har gått sin lilla gång,
Vädret har inte varit den bästa det har varit kallt och dimma,
Men i söndags var vädret lite bättre .
Så jag tog med mig älsklingen till kyrkhult för att gå lite nere vid stranden,
När vi hade gått en bit sa jag till älskling var gör dom där två ute på bryggan
Dom högg i isen sen helt plöstligt låg dom och gjorde armhävningar
ÖÖÖÖÖ va håller dom på med måste ju vara halt på bryggan,
Konstigt ställe att träna på och kallt var det ju,
Va tvungen att ta av mig glasögonen för dom immade hela tiden.
När vi hade gått lite längre bit bort hörde vi ett plums
Bildresultat för nalleJag tänkte förskäckt nu rammlade någon i vände mig om
Såg någon i vattnet men klev upp ubs han var visst naken,
Sen gick den andra ner och tog ett dopp och snabbt upp igen Brrrr
Måste varit iskallt vilken tur att jag inte hade glasögonen på 
Så jag kunde bara se två vita rumpor på långt håll så jag såg inte härligheten
Hade nog svimmat på stött annars hihihi två rumpor att se är ju inte så farligt
*FNISS* vi fortsatte att gå en runda vi tänkte gå en slinga men har aldrig
Gått där så vi visste inte riktigt hur vi skulle komma runt så vi vände efter ett tag
Men fick en bra runda fast det var kallt,
Sen åkte vi och handlade.
I morgon ska jag åka
 
 
 
Bildresultat för fika kaffeFika med några vänner på kickis
Två av dom som jag prakteserade med i kyrkhult har inte sett dom
Sen jag slutade där så det ska bli riktigt kul.
Vad händer idag ska snart fixa middag börjar bli tid till det
Idag ska vi ha kyckling i currysås och ris.
Sen ska jag åxo försöka hinna med mina frågor som jag har fått
På arbertsresurs för jag ska ha möte på torsdag,
Så här går det sin lilla gång.
Jag har åxo hunnit med att läsa ut min bok som jag hade beställt ett tag
Dags att må bra, så nu ska jag se om jag kan läsa lite mina andra böcker,
Som jag har jag har inte läst dom böckerna på länge så ser fram i mot
Att börja på en ny bok men jag har ju åxo min grimm att se
Men nu är det snart slut så då är det bara att vänta tills en ny kommer ut.
Nu får ni ha en härlig måndag ha det bäst puss och kram
Bildresultat för byebye