Höst väder.

tecknad tvättbjörn sover i höstvädret 9693819 Vektorkonst på VecteezyHello fina vän !
Ute är det rena Höst väder ! själv älskar jag hösten men hade velat vara utan regn & blås väder då hade allt varit perfekt.
Men tyvärr kan man inte välja naturens gång.
Jajaja men älskar se alla trädens & buskar deras härliga färger.
Coffee Retro Cartoon PNG & SVG Design For T-ShirtsVad som har hänt sen sist.
De har varit strul med nätet gissa vilken panik kunde inte komma in på sidor som att söka jobb eller komma in på banken osv.
Inte klokt för i tiden klarar man sig utan den men nu måste man ha den för att kunna göra saker men nu är mycket saker digitalt så funkar inte det så är man maktlöshet att man inget kan göra.
(ööööö vissa saker kan man nog göra men tar längre tid bara erkänna man är beroende att allt ska funka)
Vi har varit hos svärmor gett henne sin pension,betalt räkningar *SUCK* inte mycket pengar kvar efter det. haft en del telefon samtal. varit hos en vän & spelat yatzzi. hör & häpna läst lite i  min Magnus uggla bok. har vinter städat alltanen damsugat bort all  löv som har kommit in ( inglasat altan) tagit bort dynor och lagt över drag på våra altanmöbler.
57 piktogram med dagliga rutiner, flicka, värdepaket - AutismeshoppenJag gjorde en lista vad jag skulle handla gissa om jag fick med allt som stod på listan?
*NOPE* fattar inte änndå hade jag skrivit ner vad jag skulle ha änndå fick jag inte med allt *suck* 
de här med rutiner har jag inte heller fått ner.
Ibland undrar jag vad det är för fel på mig andra klarar de så bra.
Just nu står det kaous i panna på mig.
Men har fått ording i köket flyttat runt lite på mina köksmaskiner & kryddor m,m så nu är det fint igen på min köksbänk.
Sen få vi se hur länge de håller men änn så länge håller skafferiet & lådan med mina burkar & ett skåp som vi har fixat till.
Slow cookern gör jobbet medan du är borta | Elon.seIgår gjorde jag korvstroganoff i slowcokkern i 6 tim. de blev så gott gör alltid stor kok så fick fryst ner 4 lådor korvstroganoff.
Älsklingen tyckte de var så gott så han fick matcoma.
Idag tänkte jag ha till middag kulpotatis med kall kassler.
Tidigaste hösten på 40 år – dök upp den 3 oktober Jag ska gå på ett pogram som heter Rusta och Matcha fick välja på 4 pogram så det blir navigator centrum igen som jag gick innan för lite mer änn 1 år sedan ska dit på torsdag de har flyttat nämare där jag bor.
Får se om de kan hjälpa mig tror inte att de kommer bli lättaste är så många som behöver jobb sen har man sina skrumpler värk och lite annat. men får tänka posetivt så blir det kanske något bra av detta också.
Nehe måste fixa middag nu.
Ha det bäst vännen så ses vi snart igen.
Puss och Kram !
Bye bye !