Snart ny månad

Bildresultat för good morningNu är jag här igen hade velat vara här mer 
Men tyvärr är det väldigt myckert just nu så tiden är inte med mig tyvärr
Men försöker så gott jag kan är ju praktiken och mina tider på vårdcentralen 
Så fyller min tid just nu 
Vädret har inte varit den bästa det har snöat och haglat och regnat i ett 
Men idag lyser solen så fint hopars jag hinner med den lite idag vi få se 
För idag är det ju städ dag som att man inte hinner med den så myckert i vec
i måndags var jag och vägde mig det gick bra 3,7kg men tyvärr har jag gått upp i vec
Är svårt att hålla den men bara ta nya tag och hopars att man hinner gå ner lite 
Till nästa gång vi ska ses sen har jag haft min vanliga samtal i vec åxo
Det har öppnat en ny affär i gammla netto lite blandat utlänsk mat och grönt 
Och svenskt åxo men tyvärr hittade jag inte så myckert men har ju nyss startat
Kanske blir det mer när den har kommit igång mer 
Har åxo stor handlat på maxi det var lite jobbigt denna gång var så myckert folk 
Men det gick 
Men jag är glad att jag mår bättre i mig själv och orkar mer men skulle önska 
Att jag kunde sova lite mer vad jag gör men kanske kommer den ut sin rätt 
När jag mår ännu bättre 
Bildresultat för tecknade myrorJag har myror i mina ben 
Jag tänker måste städa nu om jag ska hinna med det jag vill hinna med idag
så hinner inte sitta här mer som att jag måste vila lite då och då 
Som att jag inte orkar ta allt på en gång måste ha micro pauser 
Men ska se om jag inte hinner med att komma in lite till i helgen 
så jag tar och slutar nu 
Ni får ha det bäst och en trevlig lördag och all kärlek till er puss och kram
Bildresultat för tecknade myror Bye bye