Är ensam hemma !!!!!!!!!!!!

Bildresultat för good morning  Hua jag är trött idag 
och det beror inte på att älsklingen inte är hema 
Nej jag har svettas som en gris i natt inte kul alls
men nu sitter ja här med en kopp kaffe och skriver till er
ja ni är inte många som följer denna blogg men det gör mig inget
för den är för min egen skull och jag har ju inte lagt ut den så andra ska veta om den
men den är inte låst heller så vem som helst kan läsa den
men inte många som har hittat den kan ju vara både på ont eller gott 
har ju hittat en under bar ny vän på bloggen som jag har följt i några år innan hon la ner den
och gillade få råd och tips av henne så man saknar henne grymt myckert ibland 
men jag vet ju åxo vart hon finns
och jag vet att hon åxo har varit inne och smyg läst och det är jag glad för 
så vet jag att hon har lite koll på mig *ler*
Bildresultat för tecknade bilarI går var jag och lämnade av älsklingen
och hans syster kille i karlshamn dom skulle med tåget 
älsklingens mamma var åxo med men inte systern hon fick inte följa med 
ville inte ha med henne jag försöker jobba på det men har lite svårt för henne
hon är ego och allmän jobbig så hon fick inte följa med 
vet att det inte var snällt men så blev det 
jag mår fortfarande inte helt bra i mig själv så jag hoppars nu här i slutet 
när jag ska till sköterskan att hon kan hjälpa mig men det är en lång väg 
för om hon nu tycker jag ska ha hennes hjälp så får jag stå i kö 
ganska jobbigt inte lätt att få hjälp man ska väll nästan vara döende eller något 
men jag försöker hålla humöret uppe 
men som sakt vi lämmnade av dom dom skule ta tåget till karlskrona 
dom ska åka till polen i några dagar få hopars dom får kul det kan dom vara värda både två
Bildresultat för nallebjörnNu tänker ni vad ska jag göra 
ja det finns alltid små plock och jag hann inte med disken i går 
så den tar ja idag och lite annat och sedan tänkte jag någon dag åka 
till min goa gumma om hon är frisk hon har inte mått så bra den sista tiden 
men hoppars att hon snart är frisk saknar henne sååååååå myckert 
annars blir det nog ganska lungt ja det var lite vad som har hänt 
snart frukost 
Ha det bäst så hörs vi puss och kram 
Bildresultat för nallebjörnBye bye