Rubrik ????

Bildresultat för fredag Tjena fina vännen !
Nu har vi kommit till helg igen, inte klokt va tiden går fort.
Har inte hänt så mycket sen sist.
I går va vi och hälsade på min goa vän charlie och Gussen.
( gussen är en labbrador) vi köpte med lite leksaker och hund ben.
Som att det har både varit jul , och härom dagen fyllde Gussen år.
Han blev 5 år. Det var ett tag sedan vi har varit där.
Om Gussen hade kunnat så hade han gosat genom mig han kröp in till mig så långt han kunde. Charlie berättade att han har aldrig varit med om att han pratar så mycket när vi var där. de har han inte gjort för någon annan. inte ens för de själva. ända gång han pratar och skäller när han badar i havet eller en sjö.
Så man få ta äran att han gör så med oss.
Men jisses va tiden gick fort när vi var där, så det var dax att säga hej då. Jag hopars att vi kan ses snart igen och inte tar så långt tid i mellan.
 
Nu till något annat jag vill ta upp.
 
Bildresultat för cancer Jag har så många i min omgivning som har gått bort alders för tidigt i denna hemska sjuk domen cancer. är så tragisk och blir så ledsen att man inte får leva sitt liv ut. bara nu på kort tid vet hur mycket de har kämpat i flera års tid. jag hopars verkligen forskningen hittar något som får bukt på detta så många fler över lever denna hemska sjuk domen. så klart är de många som har överlevt också, men önskar att fler kommer göra det.
 
Bildresultat för blomma tecknadHar inte så mycket mer att berätta idag.
Vet inte riktigt vad som händer i dag ? det får dagen utvisa.
För det blir aldrig som jag har tänkt mig så vi få se.
Ha det bäst fina du. puss och kram.
Bye bye.