Gjort lite fint här hemma !

Konstnärliga illustration | Coffee Time | Europosters.seHello fina vännen !
Tänk snart har denna månaden också gått ! inte klokt va tiden går.
Vädret har inte heller varit de bästa men försöker änndå ha ett posetivt tänk.
För de mår man bättre av alla väder måste ju få finnas för av en andleding finns de där.
Natur mår bra av lite regn osv.
Har gått en vecka sen sist med en massa strul min lapptopp som behövde en uppdatering försöka få in min e mail på den satt flera timmar men fick inte till det så nu ligger den fint i sin väska som jag blänger på ska se om jag ta itu med den i morgon.
Min coach ville ha mitt cv på ett papper inte två sidor men hur jag änn gör så går det inte *Suck* se om jag kan lösa det innan vi ska ses igen.har också fått en sticka som jag ska föra över på de har jag heller inte fått till !  skulle önska att man kunde gå på utbildnig så man kunde få lära sig mera men allt kostar.Tänk om arbetsförmedlingen hade lite kurser om detta som att allt är nästan dator styrd inte alla som är så haj på datorer. har gått mycket tid på just detta men gör så gott jag kan. men måste erkänna jag känner mig lite dum att jag inte fattar vet att man inte ska känna så blir bara lite frusterat i bland.
Samtidigt vet jag att jag kommer lösa det till sist. har lärt mig så mycket & vet att jag är  klok för de mesta hihihi.
tur att jag är envis & ger inte upp i första taget men har också lärt mig att lägga undan om de inte funkar & sen efter ett tag försöka igen & skulle de inte funka då heller så ber jag om hjälp.
En skvallerbytta i köket? I sakernas internet babblar också kylskåpet |  Vetenskap | svenska.yle.fiJag & älsklingen har varit duktiga i helgen
Har ändrat i diskbänken har bytt plats på våra maskiner & krydder m,m allt var i en ända hög över allt tagit fram den nya kaffemaskinen torkat skåpen kakel lådor plus ändrar där lite med vi hade en massa ost hyvlar tagit bort några plus tagit bort en massa gammla grytor & stekpannor satt in nya grytor en ny stekpanna nu är det jätte fint i grytskåpet.
De tog sin lilla tid att komma över rens vad som skulle slängas älsklingen ville behålla mer änn jag men vi kopernamissade om det. jag ville ha ut en massa han inte.
är så trött på alla saker som fyller upp, frågade han är det du eller jag som lagar mat till sist gick  han med på att slänga lite mer så vi har också varit på tippen & slängt den gammla kaffebryggaren & lite annat från skåpen. Vi har också torkat kylskåpet gjort ordning i kylskåpet skaffat en massa fina lådor till kylskåpet är så fint nu mer ordning på allt är så stolt över oss att vi har fixat så fint i köket.
Jag har redan planerat nästa som jag vill göra få se när det blir berätta det senare när jag tar itu med nästa grej jag vill göra.
Nu börjar klockan dra i väg blir sen middag i dag också tyvärr så ska ta itu med den nu.
507 Good bye symbol Vector Images - Free & Royalty-free Good bye symbol  Vectors | Depositphotos®Ha det bäst vännen !
Så ses vi snart igen hopars jag !
Puss & kram !
Bye bye !