Blir själva i nyår !

Cute Cartoon Owl Is Sitting On A Cup Of Coffee Royalty Free Cliparts,  Vectors, And Stock Illustration. Image 129328502.Hello fina vännen !
Jag har redan hunnit med en massa kaffe ! ute är de dimma.
Har en köttgryta i slow cokkern men är tyvärr sen med den så tar några timmar till innan maten är klar. Har blivit mycket slarv med mattiderna & maten inte bra få bli en ändring efter nyåret.
Telefon Ringer Ringer Mobil Smartphone Mobiltelefon På Person Man Hand  Vektor Illustration Platt Tecknad Film Telefon Flicka Kvinna Samtal  Isolerade Clipart-vektorgrafik och fler bilder på Använda telefon - iStock På morgonen ringde mobilen Jag har sökt lite jobb Den som ringde behövde en som kunde jobba time vikarier så ska på en interljuv på tisdag så få vi se hur det går. bara kul att någon hörde av sig inte så ofta man få svar är en bit att köra men som jag kanske ska börja skolan till höst så få vara glad de man får men sen vet jag inte om jag får jobbet. men kommer tänka posetivt & göra mitt bästa mer kan man inte göra.
JoS blog » Blog Archive » FörkylningVi skulle haft nyår i år men har tyvärr fått ställa in den som att älsklingen har blivit förkyld han har legat & tittat lite på skidor men hörde att han gick & la sig igen stackars liten & inte har han ätit något får hopars han får i sig lite mat när den är klar, han skulle också på rehab på måndag men fick ställa in den som att han inte vet om han mår bättre då & är svårt att få tag i någon så här över jul så fick lägga in ett medelande. så här hemma blir det lungt.
Inte blir de några pussar här inte sen får man hopars att man inte själv blir förkyld de har man verkligen inte tid med sen är de värsta jag vet förkyldning blir alltid så dålig av förkyldning kan inte sova eller andas när jag har förkyldning så de vill jag inte ha. ööööö nu hör jag min älskling hosta också nej tack håll dig borta för mig *Förkyldningen.*
Kan jag titta på tyska Netflix utomlands? Vi förklarar hur!Vännen nu ska jag titta lite på netflex se om man hittar någon bra film, vet du någon bra film eller serier på netflex??????
Ha det bäst vännen !
Så hörs vi !
Puss & Kram !
Bye bye !