Sista dagen på denna månaden !

Bildresultat för höst tecknat Tjena fina vännen !
Nu är snart denna månad slut. Har inte hänt så mycket sen sist.
Jag tänkte göra en in köpt lista idag till i morgon, ska åka handla 
För kollade på reklamen idag då fanns det billigt kalvfärs på maxi.
Jag har aldrigt anndvänd kalvfärs innan, men på våran semester i hässleholm var vi på en resturang, där fick jag kalvfärs köttbullar de var jätte goda. se om inte jag kan göra de lika goda, men jag är urusel på att göra köttbullar. Men ska se om jag inte kan hitta något smarigt recept så få vi se vad det blir. Nu får man bara hopars att det finns kvar färsen i affären i morgon.
Men jag ska änndå ner som att jag har storhandlat i Torsdags
Men behöver tillbehör till rätterna jag har köpt. så idag blir det att planera vad jag ska ha för rätter i vec.
 
 
Bildresultat för power air fryer tvinsDen här maskinen har min älskling köpt till mig.
I födelsedags present tyckte detta var bättre änn ett smycken.
Är nyttigare och bättre jag hade änndå inte vågat gå med ett dyrt halsband och han kom billigare undan hehehe. den var på 3.5   liter
Måste få bukt med min hälsa har gått upp en hel del sen skol tiden. och älsklingen har också gått upp en del så det blir vinn vinn.
 
Nu har jag inte tid att sitta här! måste planera morgon dagen.
Har bestämt att försöka med detta, är ju inte min bästa sida.
Men måste få in lite rutiner så kanske man blir lite piggare, och få saker gjorda hade ju varit nice.
Ha det gött fina vännen puss och kram.
Bildresultat för bye bye