Vad hände ?

Tecknad Filmsol Som Ger Tummar Som Isoleras Upp På Vit Bakgrund Vektor  Illustrationer - Illustration av sommar, semester: 61538812Hello fina vännen !
Vet inte vad som hände igår dimpade det ner ett brev i postlådan när jag öppnade brevet så var det en påminnelse på en räkning fattar inget. 
Vet att jag är så noga att betalla mina räkningar så fick gå in och kolla nopp den var inte betalt men hade skrivit att den var betalt för några veckor sedan fattade inget jaja var väll tankspridd ha ju varit mycket den sista tiden. 
Men ingen ursäckt bara betala när pengarna kommer på måndag.
En extra räkning som jag inte behövde denna månad som att jag har skatten på bilen denna månad på över 2000 lite surt men bara betala och se glad ut. ja jag har så klart fler räkningar så blir inte mycket över denna månad men bara försöka pussla ihop det.fundera fotfarande på hur jag kunde missa räkningen och skrivit att den var betalt när den inte var det jaja nu släpper jag det.
söt ananas bär solglasögon tecknad serie vektor illustration. sommar frukt  ClipArt begrepp 15008996 Vektorkonst på VecteezyHar börjat mitt sommar vikarier det känns jätte kul men är skit trött när man kommer hem, sen ska man göra lite hemma också.
Det märks att man inte är någon ungdom längre. DE har varit så varmt på jobbet
vi har gjort olika saker så den ena dagen är inte sig lik. varit ute mycket så har fått lite för mycket sol på ansiktet & träningsvärk men de visste jag skulle få nu när man har suttit i skolbänken i ett år. men igår var jag ledig. men idag har jag varit på jobbet vi har ätit midsommar mat så det var min första nypotais och matjesill,  sill,ägg,  grädfil, gräslök, sallad, och om man inte gilla sill fick man något annat.
 mariacharlotta.blogg.se - Midsommar helgen är på ingång...I MORGON ska vi fira midsommar.
Vet inte vad jag tycker om det men till slut gav jag med mig vi ska ha det här men sa också uppriktigt att vi inte har råd att köpa en massa men älsklingens syster make löser det. Ja då får jag stå för arbetskraften och köra hem gästerna efter. 
För min del så gör det inte så mycket dricker inte så mycket händer inte så ofta.
Så älsklingen syster och make kommer om en stund och lämmnar maten vi ska ha till i morgon och tårta får hoppars jag kan låta bli tårtan kanske är den upp äten tills i morgon hihihih.
 
Min blogg om allt mellan himmel och jord: Glad midsommarVännen !
Vill önska dig en trevlig och Glad Midsommar !
Får hoppars vädret blir fint.
Ha det bäst så  ses vi snart igen.
Puss & kram.
Bye bye.