En sjukling här hemma.....

Bildresultat för good afternoonDet var ett tag sedan.
Min älskling har gått och blivit sjuk,det började lite smått i fredags.
Han har fått hosta och feber och förkyldning.
Så har passat upp han hela helgen så har inte funits så mycket tid.
Har gjort det bästa av situtationen så blev ingen hockey för han i söndags.
Min älskling är fortfarande sjuk får hoppars att han snart blir frisk.
Och jag hoppars verklgen att jag inte blir smittad för hinner inte bli sjuk.
I helgen har det snöat för fullt tror inte vi har haft så myckert snö.
På länge men nu är snön snart borta igen lite synd kan jag tycka
Man ser så många barn så glada dom blev och åkte pulka och lekte i snön.
Bildresultat för barn som leker i snön Är riktigt kul att höra
Deras glada skratt.
Jag var och handlade idag när jag kom hem för älsklingen ville ha
Blåbärs soppa och  yoggi.
Det blir inte så myckert tid till en annan när någon är sjuk.
Och är lite stressad över vårat projekt för har inte hunnit ta i tu med detta.
Ska jobba med frida och jessica men ska änndå ha en del.
Och jag har religon och ska prata om gudar och det är ganska brett.
Så jag hoppars jag kommer på något bra sen har vi också lektioner m,m
Så det blir ganska intersivt,men förhopplingsvis så går det bra denna gång också.
Innan jag avsluter måste jag få berätta hur gullig min älskling är.
Fast han är sjuk just nu sitter han och hickar den stackarn.
Han ligger på soffan på nätterna så jag ska få sova lung och ro.
Fast måste erkänna sover inte så bra för saknar min älskling jämte mig.
Nu ska jag gå och pyssla om min älskling.
Ni får ha det så gott till nästa gång jag hinner titta in puss och kram
Bildresultat för bye bye