Redovisning idag !!!!!

Bildresultat för räddHinner inte vara här inne så länge.
Men måste berätta att min redovisning.
Jag var livrädd jag svettades som en gnu och darrade i mina ben.
Men charlie hjälpte mig med mitt bildspel och filmsnutt.
Och frida och jessica satt jämte mig som stöd.
så det kändes tryggt.
Det var jobbig redovisning det handlade om mobbnig om mig själv.
Efter det lite statestik m,m.
Men så klart höll inte rösten och började gråta lite men jag klarade igenom allt.
Kändes som evigheter men nu är den gjord så nu har en sten gått ur 
Mitt hjärta så får vi se nästa vec hur det har gått om jag får bra omdöme.
Jag fick en massa love bomber också så helt fel kan det ju inte har gått.
Sen hade jag fått en fin present av jessica där det stod.
Life is simple its  just not easy.
Och en liten fin blomma hon skulle bara veta att jag är ur ursel på blommor hahahaha.
Sen har jag fått väldigt mycket stöd av andra och en hel fång av kramar,
Jag kan skratta mig lycklig att jag har så många runt om kring mig.
Bildresultat för hjärta
Sen efter skolan snabbt hem och äta något lätt för sen ner till angneta.
Men som att jag har haft så tufft den sista tiden så ska jag ner till henne igen.
Och ska inte vara så långt i mellan så om tvåvec ska jag ner igen.
Skulle egentligen träna idag men har jätte ont i huvudet och efter middagen så orkade jag inte.
Såå få bli en annan dag nu ska jag och älsklingen snart åka och spela bingo
Med några vänner dom frågade oss för ett tag sedan,
Och det kan ju bli skönt efter denna hetiska dagen.
Tror inte vi kommer vinna något men jag är rik av all kärlek
jag får av mina fina vänner och skolkompisar.
Och jag blev riktig glad när min gumma skrev till mig och lycka till med redovisningen
Och all pepp talk det är guld värd tyvärr har jag inte hunnit åka till min gumma i vec,
Så det måste göras snart så jag kan få visa henne min reovisning jag har gjort.
Nähe nu måste jag kila ha en trevlig kväll och helg om vi inte hörs.
Puss och kram och all kärlek till er 
Bildresultat för bye bye