Hej å ho !!!

Bildresultat för moln tecknatIdag är jag trött vet inte 
Riktigt varför men kan väll vara så ibland 
Ute är det mulet och har regnat lite då och då och svalare ute nu 
Är ganska skönt känns lite friskare i luften 
Jag har haft fullt upp som vanligt en massa möten m,m 
Inte en lungn stund men har hunnit att vara med mina goa vänner lite åxo 
Vet inte om jag sa att det gick bra när jag vägde mig fattades ett par hg 
Till 20 kg men tyvärr gått upp lite nu som att jag har haft en massa möten m,m 
Så tyvärr varit för lat och trött att fixa mat här hemma 
Igentligen ingen ursäckt men nu får jag ta nya tag och kämpa vidare 
Nu har jag en pause i min vägning som att hon ska gå på semester 
Ska nog se till att gått ner lite tills vi ses igen 
Ska snart fixa lite middag 
Och i eftermidag ska jag på ett nytt möte med min arbertsterateft 
Och det blir nog sista gången för sen ska hon nog åxo på semester 
Men lite orolig är man ju men jag hopars att det kommer gå bra
 
Bildresultat för söt nalleEfter jag har varit där 
Ska jag handla lite sen hem och vila lite och kanske läsa lite 
Av min bok det sägs att det är fotboll idag så kanske vill älsklingen 
Titta på det då kan jag passa på och bara ta det lite lungt 
Tror jag behöver det nähe får ta och kila nu så jag hinner med 
Allt jag ska göra ni får ha en härlig  Torsdag  
All kärlek till er puss och kram 
Bye bye