Midsommar !

MidsommarHello fina vännen !
Jisses va varmt de är i dag ! svettigt men ska inte klaga.
Men för mig är det en pina hatar svettas & har ingen orkt till något när de äe så här varmt. i bland önskar jag att man är som många andra som gillar värme & har ork att göra saker som just nu hör jag grannen som dammsuger & piskar mattan & här sitter jag pinas.jaja är nog inte ensam om detta så nu till något annat.
Min blogg om allt mellan himmel och jord: Glad midsommarJa & midsommar har det också varit här.
Nu är det inte som förr när man var ute med sina vänner & plockade till midsommar krans & lekte olika lekar festade till det. så för mig behöver jag inte fira midsommar men nu ville älsklingen & hans familj fira midsommar så då fick det bli så gissa vart vi var någon stans japp här hemma  men de gick bra för vi har ganska stor alltan så där satt vi  hela dagen & kvällen förutom när jag fixade dukning & maten men så klart fick jag lite hjälp av älsklingen också.
Han syster erbjöd sig också men vårat kök är inte så stort sen måste jag erkänna jag ville komma ifrån lite också av allt kacklade i bland kan man tro att vi var tio i sällskapet änn fem hahahahaha.
Sömlösa Konditorivaror Med Bakat Gods Vektor Illustrationer - Illustration  av kafé, bagare: 181906914Vi åt god midsomar mat & en riktig god jordgubbstårta från kickis fast med mindre gädde på.
Älsklingens systers make betalade hela kalaset de var snällt för vi hadde inte råd att fira annars men jag hjälpte till att vara chaffis i stället.
Nähe nu ska jag fixa lite middag denna värmen inte för man orkar äta varm mat i detta vädret men köttet går ut i dag så lika bra att fixa till de är grillkarre till de tar vi nypotais & gräddfil som blev över skivar ner potatisen i gräddfilen med gäslöken.
just nu tvättar jag så tvätten kommer bli torr fort i dag är så gott att hänga ut tvätten känns så härligt friskt när man kan hänga ut tvätten.
I dag blir de lungt.
Kaffe kopp. Kaffe, tecknad film, illustration, kopp. | CanStockHoppars din midsommar har varit bra !
Ha det bäst vännen så hörs vi !
Puss & kram 
Bye bye